2010年12月15日 星期三

Into the wild

路人甲響尼泊爾時,成日搵呢套戲,結果戲搵唔到,買左本書。

Into the wild係真人真事改編既,故事講個後生仔大學畢業後走左去流浪,仲要係好激果隻,係要去荒野度流浪。一開始睇,我已經好醒咁同路人甲講:「會做d咁既決定既人,佢一定有d問題,一定有野唔妥。」果然真係,佢同父母既關係出現左問題,去流浪似乎係逃避。

佢大約流浪左兩年多,響一次誤食有毒野果之後,無辦法離開荒野之下,身體愈來愈虛弱,就咁就死左喇﹗

呢套戲似乎唔係幾hit,我地響HMV都可以用33蚊就買到喇,但係套戲幾好睇架﹗

其實,有好多人會喜歡一個人去旅行,一個人去流浪,好聽d好似好型,事實上,我個人覺得,一個人去會多左危險,少左學習,無左溝通。點解?

多個人多個照應,就算有咩頭暈身慶都有個人幫手買吓藥啦,而且,一個人出入,點都危險d既,尤其是女仔。兩個人或者幾個人去旅行,有時有d人會覺得麻煩,但係我就覺得多d人開心d,而且,仲可以學習忍耐,學習同人相處既技巧。一個人去旅行,有野無得同人分享,我覺得個感覺會好孤單,而且,人係群體既動物,係需要溝通既。去旅行係可以好清楚咁認識你既朋友架,如果一班朋友去過旅行後,溝通過後,你會發現(愈少人一齊去愈容易發現)邊個係真正可以做到好朋友,邊個朋友原來只係誤會一場,大家可能連朋友都唔應該做。

不過,又會有好多人真係好享受一個人去旅行既,各有各既玩法啦﹗但係,呢套戲既主角其實唔當呢次係一次旅行架,佢可能係一次報復、一次體驗、一次歷險,所以玩得咁大。我就覺得玩咩都好,九姑娘話斎:「最緊要保住條命。」

又係一句啦:「去旅行啫,唔洗搵命搏吓fa?﹗」

沒有留言:

張貼留言