2010年12月5日 星期日

廣州行街街.續

第二朝首先坐兩個站地鐵去長壽路站,目的係去畔溪飲早茶。
記得好細個黎過,當時仲係木建既棚屋黎既,宜家唔同晒lu。飲飲吓茶又同同枱位阿姐吹吓水啦,佢仲俾佢張九折卡我埋單添﹗
飲完茶,附近有條新開既涌,我個人覺得似足韓國首爾既清溪川。其實佢唔係新野黎既,以前一直有架喇,不過條涌面蓋左行人路,做左古董街,宜家開番條涌啫﹗

附近仲有幾個景點既,好似西關大屋咁﹗

仲有個幾靚既荔灣公園。

我地行左去荔枝灣路,見有腸粉食,又坐低食吓啦,點知佢唔只平(人仔3蚊),仲好滑,好好食,款式仲好多添﹗

然後行左去花鳥虫魚街
而另一個目的地就係沙面喇﹗
沙面搞到好靚,好似澳門,我第一次黎,估唔到廣州有d咁靚既建築物,成個社區整得好舒服,不過,我地上過去一d做左民居既靚靚建築物入面,真係虛有其表架咋﹗
超巨型樟樹








好多人響度影婚紗照



行足兩日,最後都係行去上下九既南信食牛三星同雲吞麵,先返香港﹗

沒有留言:

張貼留言