2010年12月15日 星期三

打擂台

呢套戲上畫時,我已經好想睇,我覺得會好睇,結果,好好睇。
好多人睇到個演員名單後,可能已經唔想入場,但係,如果呢套戲係響三十年前上畫既話,嘩﹗大卡士囉﹗泰廸羅賓、陳觀泰、梁小龍、陳惠敏,個個都係武打巨星,再加個艷星邵音音,幾好睇呀﹗可惜,宜家係2010年囉﹗

套戲有個理念:「人生到處都係擂台,唔打就唔輸,打就要羸。」哈﹗人地擺個擂台出黎,無叫你一定要參加架,自願參加得,就梗係要做到最好,羸硬咁既款行出去架啦,「打就要羸」呢句我鍾意呀。不過,我唔係咁鍾意鬥,我唔鍾意將d擂台當成擂台,我既擂台係show room,大家鍾意就埋黎睇吓,好野就拍吓手,唔掂就大聲d墟兩野,咁就好喇﹗我諗我唯一曾經當過係擂台既地方,係我工作既地方,打到中場架喇,我真係唔鍾意咁樣打落去,「唔打就唔輸」,我打到中場退出,都未算輸呀呵?

套戲仲帶出另一個概念:「尊師」。宜家邊度仲有尊師呀,宜家真係只係一個概念黎架喇﹗宜家d老師全部都要同d學生「玩」成一片,d細路先會睬你,你大聲d咋,佢地已經反枱啦,無大無細左好耐啦﹗唉﹗我覺得外國真係有好多野係我地需要學既,但係唔係樣樣野都要學足,好又學,唔好又學吖嘛﹗中國人「尊師重道」既思想,真係極需要保存落去呀﹗好似以前有個女校長,佢對我好衰,連教育局既官都知佢對下屬好偏既,佢唔鍾意你既話,你就死硬,哈﹗我咪係其中一個囉。但係佢始終係我長輩,我真係無鬧過佢,亦無話響同事度鬧佢(呻吓自己點俾佢玩就梗有啦)。但係有個後生女同事就響同事面前「果個老虔婆」前「果個老虔婆」後,我雖然都係受害者,但係都係覺得咁樣鬧個前輩唔係幾好﹗

雖然,老人家既一套未必全對,但係佢地既人生經驗係我地未必有既,聽吓佢地既意見作個參考都無妨既﹗



沒有留言:

張貼留言