2010年1月16日 星期六

柬埔寨吳哥行(三)

繼續……
呢個標準景象,係人黎到都會影番張,大家影完都係差唔多一樣既樣。我地響日落時行慢左出黎影唔到佢既日落金照。算啦,緣黎既﹗

點解要起到咁直咁難爬?特登架,比喻登天界難呀﹗而家唔開,無得上喇﹗

呢度幾乎每舊石都有雕刻。

「喂﹗排緊隊呢位仁兄,咪兩頭望,專心d排隊。」

行得切出去睇吳哥日落金照既話,d色就係咁樣囉﹗


其實呢度有好多建築都好有希臘feel架。

日落左,行返出去坐車返市區,Angkor Wat門口既水池既倒影吸引住我,仲有一d著住橙色衫既monk坐響水邊,可惜我部LX3唔能夠影到咁遠,否則又係靚相呀﹗

返出市區,去左old market對面街間Viva食西班牙野,唔錯﹗

呢個好食,係朋友仔介紹既,又唔記得左叫咩名添﹗


*我地坐Airasia,第一次就用張好似去華懋戲院睇戲咁既手寫飛俾我地上機,之後就用晒呢隻好似去超市入完貨既收據我地上機,都幾搞鬼。


2 則留言:

  1. 我覺得Angkok Wat浮雕好正,影那麼少相? 妳第一張相好靚,因為有倒影,我那張classical photo就沒有倒影。
    [版主回覆01/17/2010 22:07:00]影左唔係好多,影相之餘仲要俾對眼睇吓既,影左就算啦,好既話唔洗多﹗

    回覆刪除
  2. ur pictures r great too ^^
    [版主回覆01/19/2010 14:35:00]you would have better photos if you were there.

    回覆刪除