2010年1月16日 星期六

轉機--吉隆坡

28/12,零晨到左吉隆坡,為左方便,所以訂左一間響機場步行十分鐘就到既酒店,叫tune hotel,係一間連鎖酒店,係我住過最細間房既酒店。
就係咁大喇,玻璃門後面係洗手間。
佢既外型就好似一間中學咁。

好不幸,我地呢晚遇到傻佬。有個男酒店員工呢晚拍左我地三次門,其中一次係四點,瞓瞓吓俾人咁樣嘈醒,差d嚇死。
瞓醒之後,坐機場巴士出市區,再轉車。因為出發前實在沒時間搵資料,所以究竟去邊好呢?響中央車站搞左一輪都搵唔到tourist information centre,憑印象,只記得唐人街。於是走去問路人唐人街點去,結果坐LRT去左Pasar Seni站。今次成個旅行就因為忙,所以無左我好喜歡既「pre-trip」果部分,唉﹗
原來呢度係旅遊區,呢張相就係響月台影去national mosque喇﹗
行左去唐人街food court食左碗喇沙,原來每一度既喇沙都係唔同呀﹗
然後就係亂行,呢度係central market出面喇,個market好似西港城咁,無咩好行。吉隆坡俾我既感覺係新加坡既孖生兄弟,連d街都係好似樣既。行響吉隆坡街頭,我覺得好多野睇,d屋係好colourful既,d建築物好有特色,有d仲好特別好靚。有好多人都話新加坡好悶,咁佢地一定都覺得吉隆坡好悶,因為佢地係倒模城市;不過,我幾鍾意呢兩個擁有多民族特色既城市。




Sultan Abdul Samad Building and Merdeka Square

吉隆坡最古老既mosque


下晝,行左過去KLCC影吓twin tower,真係好高,而且好靚。


然後又搭車去返pasar seni站行吓另一邊既野,點解要返轉頭?之因為後來先攞到張地圖,先發現仲有野可以行喎。
呢度係railway headquarter。
呢度係對面既hotel heritage。
呢度係後面街既national mosque。
呢度係個mosque附近既arts museum。
我地入左去mosque行左一陣。朋友仔問我點解點鍾意行mosque,好簡單,香港無咁大間咁有規模既mosque。令我又諗起另一個朋友仔曾經問我,有邊度旅行值得去,我既答案都係好簡單,未去過既都值得去,無地方係唔值得去既。佢當時俾左個唔明白既樣我,我無解釋。心裡面既解釋係:人地話你聽個地方係點點點,你既感受未必係咁;個地方你未去過既,就算係無咩野特別,但去過之後我先會知道佢係點樣唔特別,而且亦都係一個經歷,去體驗一下果個地方既生活,了解多一d。
不過,當我當旅行係一個project既時候,有好多人會有唔同既旅行態度。總之,各適其式,最緊要去得開心﹗
入mosque要著袍。
mosque內既紀念堂。
專係俾遊客進場既閘口。


行完呢度,去返sentral 站食左個簡單晚餐,就坐機場巴士返酒店。
響酒店個computer room上網時,我發現我個位既枱面有包錢,唔係好多,百零蚊港紙卦,應該係之前上完網既人留低既。結果我無攞,亦無攞去front desk,因為我知佢地一定係自己要左既。我由得包錢繼續放響度。我將件事話俾我d學生聽,問佢地會點做,佢地問返我點解咁做。留低錢既人如果記得會落返黎攞,而最重要係d錢唔係我既,我唔等錢洗,而且我唔知個房有無閉路電視,如果攞左,到時話我偷咪好煩。做人唔好貪,不過可以慳。d學生聽完,七嘴八舌咁話我傻,無人唔貪錢既……唉﹗香港既生命教育同道德教育都失敗晒,香港既下一代都仍然係睇錢至上。

4 則留言:

  1. 妳有否入twin towers,是否只是大商場?
    我好同意妳。只要去旅行,什麼地方都好玩。新加坡和吉隆坡部分地方好有舊殖民味道,不似香港建築那麼dull。
    那mosque好靚,但太現代,論mosque最靚,還是伊朗the best
    [版主回覆01/17/2010 22:04:00]巴基斯坦的mosque都好靚架﹗

    回覆刪除
  2. 外型似中學?三句不離本行,你的老毛病又發作,哈哈 你身形外貌好靚,外形襯d袍仲靚,
    [版主回覆01/18/2010 10:44:00]喂喂,都話你好好人架啦﹗

    回覆刪除
  3. it is so pretty.  I shall go there someday. BTW, u look very pretty in that robe ^^
    [版主回覆01/19/2010 14:33:00]thank you very much, you are always very kind to me, haha!

    回覆刪除
  4. 講真,我又唔識你,讚你又唔會請我飲啖茶食個包,哈哈 不過你真系carry得好好囉 好有電影人的味道
    [版主回覆01/20/2010 10:53:00]多謝你呀,成日讚人,搞到人地鬼咁開心架唧

    回覆刪除