2010年1月15日 星期五

校園欺凌事件--教師版

打遊記比較費神,適宜靜心時「製作」,但又好想打吓blog,於是打d快而簡架啦﹗


校園欺凌,一般都係學生之間既事,但係,教師之間都經常發生,我仲係當中一員。


話說「抄」老師人善良但比較遲緩(諗野、或者俾人玩時既反應),脾氣又好,所以我地成日bully佢,bully佢既事件多不勝數,時有發生。近日例子有:


某日,「抄」老師請左兩位同事去中高檔食店high tea,第二日返到學校,當然俾其他同事知道左啦,而知道之後既結果就當然係叫「抄」老師請埋其他同事以示公平啦﹗又當然,「抄」老師一定唔會咁爽手就請我地食tea啦﹗咁結果係:


每逢下午五點幾既時候,大家都返晒埋位開始改野,齊人喇,我地就會舊事重提。尋日,我同卜卜趣老師就你一言我一語咁bully阿「抄」老師喇﹗


大家一路改野一路用「鬼語」:「抄老師,我個tea呢~~?」


「抄老師,你俾返個tea我呀~~?」


「抄老師,無陰公呀,我個tea去左邊~~?」


「抄」老師頂唔順,好嬌俏咁:「我唔理你地呀,我去廁所。」


我同卜卜趣好無聊咁唔放過佢,跟埋去廁所,左一格,右一格,夾攻「抄」老師,繼續用「鬼語」:「抄老師,你仲唔俾返個tea我地~~?」、「抄老師,我個tea無左呀,無得好慘呀~~﹗」


Not老師又搭咀:「抄老師,請食tea;無得食,心思思。」


老師們:「俾人唱喇,仲唔請?﹗」


「抄」老師果然內功深厚(係忍耐既耐),仍然不為所動,我地個tea仍然無著落。


1 則留言: