2010年1月10日 星期日

閒遊沙巴

26/12,尋日落左神山之後,趕住去搭車,又屈住響架車度兩個鐘,然後又趕住去做spa,跟住又趕住瞓,結果無拉筋,呢日就知死喇﹗對腳痛到呢~


響guesthouse對面間宜豐(好似話幾出名喎)食完個早餐(幾好味呀),就有廾黎接我地去九如河( Kiulu River )玩激流。

坐左個幾鐘車,十點鐘終於有得玩喇,響香港時,上網同埋d朋友都話唔好玩呢條激流,佢係一條一d都唔激既河流,所言非虛。點解知都去玩?因為朋友仔想玩,就陪吓佢囉,experience既一種黎既,知道佢點樣唔激法都好呀,咁下次我玩條激多少少既,就會好易滿足啦嘛﹗

呢度幾乎成條河都係香港人,同船一家三口都好nice。


呢度就係終點喇﹗平靜到呢~



玩完之後返guesthouse換過件衫又出發去睇長鼻猴同螢火蟲喇。又係坐個幾鐘車至到,我地先去一間民居度食個馬拉tea先。呢區係比較窮既,旅遊既其中一個目的係發展當地經濟,所以雖然個tea無咩特別,我都好樂意去食一食既。


呢d木板路都幾得人驚架。


就係呢個tea喇﹗


雖然條河d水好似好濁,但係魚穫甚豐喎﹗


就係坐呢條船出去睇長鼻猴喇。


途中見到住響河邊( Weston River )既小屋,真係幾窮呀﹗


我地今次真係好好彩,係勁多長鼻猴俾我地見到,而且成條河得兩條觀光船,唔似得其他團,人山人海。呢度真係好多長鼻猴呀,其中一個原因係剛落完雨,仍然陰天,佢地喜歡陰天,好太陽就唔出黎活動架喇﹗





同場加影:水牛


勁大隻既蝙蝠,仲有鷹、白鷺、銀葉猴……


天黑前,食左個幾唔錯既晚餐。



然後就去睇螢火蟲喇。出發前,有朋友話,多到似聖誕樹咁囉。又一次,所言非虛。真係好多好勁﹗



我地就係住呢度好似廉租屋咁既guesthouse (Red Palm),RM65一晚一間房,裡面唔錯架,星期日樓下就係sunday market喇﹗















2 則留言:

  1. 澄清, 唔係我特別想玩呢個激流... 而係因為要睇螢火蟲, 所以時間就唔到做其他野. 我都想玩3級果邊, 但我一早睇過話3級要坐幾個鐘車, 根本就趕唔切 咁我地又唔係住靚酒店, 無理由hea 一個早上....
    [版主回覆01/10/2010 17:45:00]無所謂啦,三級果個其實都唔係激架,激流都係去NZ玩好d

    回覆刪除
  2. 不激流的激流,最合我心意。是否真是好唔激?
    [版主回覆01/11/2010 09:45:00]我個人覺得似漂流囉﹗

    回覆刪除