2010年1月23日 星期六

柬埔寨吳哥行(五)

繼續30/12既行程:
你地睇到d樹大成點啦﹗
響Ta Prohm真係好有「想影相」既衝動,於是玩影相玩到行左兩個幾三個鐘至離開。
雖然周圍都係亂石同大樹,但係非常有味道。必遊。





然後,我地去左Pre Rup,一個唔大又唔係話特別靚既廟,而且好多團客,不過佢係紅色既,而且我地行左去後面(佢係四面都一樣既),無人,又影一大輪互拍。



跟住,我地又去埋East Mebon同Ta Som。East Mebon比Pre Rup細一d,兩個好似樣;Ta Som同Ta Prohm又係好似樣,Ta Som細d。
然後又坐tuk tuk去Preah Khan,途經呢遍田,d農夫正在收割。
Preah Khan意思係sacred sword,係一間好大既建築,曾經係廟、學校、皇帝住所,裡面有舞室、浴池、圖書館,形式似Bayon,不過我就覺得好有希臘feel喇﹗
呢度既Apsaras因時期唔同,個樣都好唔同。
唔知點解,總係覺得呢對腳好特別,好有生命,似乎隨時會走出黎咁。

呢度係後花園個圖書館。係咪好有希臘feel呢。
下晝返左酒店一轉,再出黎既目的地就係Phnom Bakheng (Phnom means hill),就係好出名既巴肯山喇。去既原因係睇日落同埋睇睇日落既人潮。
呢度就係要爬先上到去,大家爬啦,我就……驚都照爬囉﹗
睇日落既人潮比我預期多。響山腳,我地見到有幾十架tuk tuk,以為山上面有成百人,點知係唔止咁少。根本就無位企,所以我爬左上個塔度坐,至影到咋﹗
呢度既日落真係幾靚﹗

睇完又要排隊爬番落去喇﹗


待續……

2 則留言:

  1. so pretty!!!
    [版主回覆01/26/2010 12:03:00](Empty)

    回覆刪除
  2. i can only say Sooooo beautiful (your clothing so sharp within Angkor wat)!!!!!!!!!
    [版主回覆05/11/2011 03:59:00]I bought them in siem reap's market, you'd better to wear brightly if you want to take portrait.

    回覆刪除