2010年1月11日 星期一

沙巴外島浮潛

27/12,今日好早就醒左,碰啱今日係星期日,guesthouse樓下就係sunday market喇,無咩特別既市集,只係好似細個時屋村個球場星期日d攤檔咁囉。


食完個早餐(廣東仔燒味,食麵,ok好食架),返到樓下,個guide已經響樓下攞住袋燒賣,著住對拖鞋等我地喇。去邊?今日book左個local package去Manukan同埋Mamutik島浮潛。其實可以唔跟團架,因為跟團既費用係一個double,我呢d budget到爆既traveller就梗係想慳d啦,不過響香港時,朋友仔book既,我自己又忙,是是但但應承左(其實今次真係忙到咩資料都無就出發喇),黎到想反悔(係呀,我幾老土架),不過唔成功,算啦,錢財身外物,免傷和氣,貴就貴d啦﹗


貴,就當然係有服務架啦,例如:有1對2既導遊、導遊哥哥間中做吓攝影師、去貴既碼頭坐貴船啦、有專人服侍用餐啦、專區休息及飲食啦、專車接送啦。


呢個係Sutera Hotel既碼頭,如果自己去都可以用呢個碼頭,不過比起公眾果個貴d。



首先去Manukan島餵魚,真係好多魚呀﹗




餵左一陣就坐船去Mamutik島浮潛喇。呢 個島暫時都仲係好好潛,因為沙灘一落腳就已經大把野睇。海葵、珊瑚、海參、間條魚仔就梗唔少得架啦,我好好彩呀,仲睇到:小丑魚、奶咀、小蘇眉、浮響水面既劍魚、直插響水既不知名魚仔、神仙魚、老鼠斑、青衣、連大大條既雞泡魚都見到幾次,仲有,當我游去深水區時,我見到魔鬼魚呀﹗



話時話,呢度d海膽又大又多,唔洗幾耐,呢個灘就會無野睇喇,因為我已經見到有半邊灘成海都係珊瑚骨同海膽呀﹗


見到單丁一張綠色枱嘛?我地就係咁尊貴喇,右邊有一堆紅色枱,佢地應該都係跟團黎既,不過要同人一齊排隊攞野食,其實左邊仲有一堆藍色枱既,情況同紅色果d一樣。




呢度要我地兩條女食晒佢,無可能啦,結果我食左兩粒鐘都食唔晒﹗



食完又再玩過,d貴重物品有人肉locker睇住,貴就貴在呢度囉﹗



玩到三點,打道回府,可惜,我對腳背已晒成阿差咁既色,之因為我無查防晒。


返去guesthouse沖完個涼肚仔餓,去左好出名既新記肉骨茶,食左個肉骨茶,我真係超鍾意呢d肉骨茶,佢同新加坡d肉骨茶好唔同,但係都係好好食。點解香港無人賣架呢?



食完就沿海邊閒逛,行到去waterfront時,剛好日落,又係好正既日落呀﹗




行過d就係wet market,見番頭先生勾勾響海度游緊既朋友仔--魔鬼魚同雞泡魚。



今晚坐airasia去Kuala Lumpur,雖然遲左25分鐘起飛,但係幾乎準時land喎。單程約$436,兩個半鐘機,去到KL已經係零晨喇﹗


*馬來西亞幣對港紙:RMX2.3

去完沙巴,我發現呢度既人真係好nice,好似我細個時見過既香港人一樣,好肯幫人,不過,如果當呢個地方既經濟及社會發展到好似香港咁樣時,d人唔知會唔會覺得幫人會阻住佢地搵錢呢﹗


4 則留言:

  1. 浮潛的相沒有? 不識游泳可否浮潛? 妳的聖誕旅行好似沒有冷場? 天天都精彩!
    [版主回覆01/12/2010 09:07:00]因為無帶備防水相機,所以無影到魚仔同d珊瑚。唔識淨係可以浮潛既,如果你唔會驚既話。

    回覆刪除
  2. Great Fun ^^
    [版主回覆01/13/2010 10:24:00]唔錯呀﹗

    回覆刪除
  3. 哈哈... 成日話貴. 果 1 日 localtour幾$$度?謝謝~ 
    [版主回覆05/20/2010 14:31:00]馬幣160呀﹗兌港幣係x2.3架

    回覆刪除
  4. I am interested in your local tour. Can you share the info of the local tour?
    [版主回覆05/09/2013 10:22:19]sorry呀,我無keep資料﹗

    回覆刪除