2010年9月8日 星期三

惠州一天遊

今次係跟路人甲d行山朋友去綑邊,咩叫綑邊呢?原先以為行吓海邊,點知嚇到我賴尿咁滯。路人甲同佢地去過好幾次架喇,佢就梗係行得無問題啦,所以上幾次睇佢影番黎d相,好似好好玩咁,但係我又要返工,無份去喎,唉﹗點知今次一跟埋去先知係咁辛苦﹗呢d行山朋友個個都五十以外架喇,但係健步如飛,對於我呢個從未行過綑邊既人黎講,真係好驚呀﹗

星期一晚響深圳集合左就坐車去惠州既黃埠,唔去都唔知原來惠州好大好大,係個造鞋既城市,架車途經一個好似油庫咁既地方,周圍著晒燈,個feel好超時空,好似睇緊科幻片咁,真係大開眼界(當時好黑又掛住嘩嘩聲,唔得閒影相添)。

去到酒店,本來想去食吓水蟹粥,但早兩日至食過,都係瞓覺算喇﹗間房好大,都算好舒服,只係無上次響珠海個間咁豪華啫。


第二朝早,坐車去海邊開始行喇~~~~
一開始就要攀石喇,我呢個畏高人點行呢?頂硬上加上d師兄幫吓手囉﹗
你睇我呢條逐漸失去平衡力既蛇行到好似跳舞咁,真樣衰呀﹗海邊,真係行響海邊架﹗

個包尾既師兄見我行得咁慢又要逐步諗點行,就叫我不如行上山舒服d易行d。咁我又要「爬」上山喇﹗
咁就行左上黎喇﹗
山上面一d都唔舒服呀,d熱氣蒸住蒸住,幾驚會蒸熟左我變成蛇羹呀﹗我諗當時有成三十三、四度呀,又無風﹗有d師兄見海邊行得辛苦,都行上山呀﹗
上左山就梗係要落山架啦,呢條畢直既落山路,係我首次自行完成架,嚇到賴屎﹗
只係行左個半鐘,我好似行左幾個鐘咁攰,真無用﹗不過路人甲只係話我好緊張好驚所以覺得特別辛苦。對於佢黎講,呢d係散步道黎架咋,難得山長水遠黎到,佢無真正行而陪我,又無怨言,真抵錫﹗

天氣真係熱,連d師兄都話唔好行住去食飯先,好野﹗
本來坐呢隻船過河既,點知隻大船壞左,旅遊巴上唔到船,於是坐左成個鐘頭車去對面岸。
去對面岸做咩?食海鮮囉﹗
海膽炒飯,超正﹗我仲咁大個女第一次食絲奄呀,血淋淋,但好好食,食左兩隻,本來仲想食架,但一想到我個玻璃胃,唉,試過就算啦,費事真係賴屎呀﹗

下晝再去另一個灘綑邊,但經過上晝既經驗,又怕行得慢阻住人,而有d師兄師姐都唔行留守海邊,所以我都唔行喇,而路人甲當然陪住我啦﹗
呢d人好似係響度摸沙插呀﹗



個海灘好靚架,影左好多相。

五點左右打道回府,響旅遊巴上見到沿路既風景好靚,終於都係忍唔住攞部機出黎影吓﹗




愈接近深圳,空氣就愈差。

響深圳食埋晚飯就各自回家去,仲趕得切睇明珠台套LIFE,完美呀﹗

*唔好以為我去完澳門珠海又去惠州,又玩又食洗好多錢呀,平到你唔信呀﹗

3 則留言:

  1. 綑邊行都係第一次聽到, 好似有D危險. 不過睇落好似好好玩, 估唔到大陸惠洲有呢D咁靚嘅景點
    [版主回覆09/09/2010 12:01:00]大陸咁大,好多地方都好靚架﹗

    回覆刪除
  2. 好好玩咁喎~
    那麼你是用什麼方法去的?
    [版主回覆09/09/2010 21:18:00]因為人多,所以租了旅遊巴。

    回覆刪除
  3. 好特別嘅經歷,好過癮!
    [版主回覆09/09/2010 21:20:00]好辛苦就真啦﹗

    回覆刪除