2010年9月5日 星期日

澳門珠海新玩法(一)

大大話話去過澳門珠海十幾廿次,行過好多地方,但今次仍然感覺新鮮。
星期六一早出上環坐船去澳門,先到威尼斯人酒店,因為朋友仔多年未踏足澳門,所以我同路人甲上次雖然黎過,但都行多轉啦,而且今次canal旁既街無咩人,行得比上次舒服。
聖馬可廣場



商場內的「街頭表演」

賭場,無玩,無興趣
行吓商場又搞吓contrast先

行完就行左過隔離個新濠天地等睇天幕表演。
由新濠望向威尼斯人酒店

天幕表演係免費既,但又幾ok喎,片長15分鐘,值得睇吓

跟住搭左的士去媽祖廟,開始行街街喇﹗黎澳門,其實我最鍾意係行佢d街仔,好靚好靚,好似現實版廸廸尼咁﹗
澳門響保留舊野方面真係做得好過香港,雖然有人話佢d野搞到好假,但d建築響新落成既時候都好新架嘛,咪當人地啱啱起好囉﹗
點解仲好有新鮮感呢?好似呢個媽祖廟,真係黎過好多次,仲記得以前對出係爛地,宜家搞到幾咁靚,而側邊d街仔又係以前未行過既,好似下面呢個港務局大樓咁,以前就真係未到過喎﹗

仲有就係d色彩真係靚到呢~~~~~

仲有張家輝套戲都響呢條街度拍架(一時又醒唔起叫咩名添),又係未黎過
呢度係阿婆井前地,又係以前無行過既
崗頂前地,好歐陸,以前應該無行過
呢個角度加陰天,仲以為係佈景板添呀﹗

因為約左其他朋友仔,所以又趕住去大三巴集合喇,仲有幾個地方我想去行吓架,唯有留待下一次啦﹗

搭巴士去到關閘,又等多幾個朋友,齊人後,一打人(12個)浩浩蕩蕩過關,去珠海。首先就係去酒店check in先啦,家陣大陸d房真係好興呢d設計喎﹗

然後去左間毛家飯店醫肚,狂食狂點菜,係咁飲天地一號,埋單位位四十蚊人仔,抵到呢~~~上面呢個紅燒肉,好正,似東坡肉,不過淡口d,下面呢個魚頭,滑呀﹗


3 則留言:

  1. 個套戲係杜sir嘅「放逐」,張家輝就係住係亞婆井前地。
    [版主回覆09/07/2010 23:18:00]喂,記得喇,唔該晒喎﹗

    回覆刪除
  2. 我8月尾去完澳門, 都係第一次行澳門景點, 我都有去阿婆井前街, 你有無去埋前面鄭家大宅呀?
    [版主回覆09/09/2010 12:04:00]我大大話話去過澳門真係有十幾廿次,竟然仲有新野睇,澳門真係得呀﹗我地經過鄭家大宅,miss左,後來又無時間行,下次啦,裡面有好野睇嗎?

    回覆刪除
  3. 鄭家大宅都有野行下架, 又有短行介紹, 不失為一個好去處, 最好係最駛$。
    [版主回覆09/09/2010 21:19:00]好,下次去。

    回覆刪除