2010年9月24日 星期五

雪嶽山放晴

今朝本來既行程係零晨三點幾起身上大青峰,但係不斷落雨,又無景,決定瞓晏d,但係同房其他人四點幾開始陸陸續續起身,搞到都瞓唔到,而且個地板成晚都仲係好熱,基本上瞓得唔好,所以,六點就起身喇﹗

天氣仲係好差,唯有開始落山,今日既路比尋日既好行好多,如果由呢面上山既話,應該會輕鬆好多,因為條路雖然長d,但比較平緩,好行好多。

落左無幾耐就到左鳳溪庵,原來諗住尋晚如果小青無晒位就會黎呢度投宿架喇﹗
途中間唔中會見到紅葉,但一d都唔多,比我想像中少。

有好多瀑布
d水又綠又清,好靚,有d似以前去南嶺國家公園既感覺



途中既永矢庵
呢度好多松鼠,好得意架﹗
經過九個鐘行吓影吓睇吓,終於到左山腳既百潭寺
休息左一陣,再行多半個鐘左右,去到shuttle bus站,咁啱遇上個識講英文既韓國仔,佢又好熱心,幫我地問人落車後點樣搭車去束草,後尾佢知道我地去束草佢要轉車至返到guesthouse,結果佢話我地知,佢係開車黎山下面既shuttle bus站既,等陣落車後佢可以車我地返guesthouse。嘩﹗我立即答應啦﹗後來發現原來都幾遠架,佢開左半個鐘車至去到我地既guesthouse呀﹗
返到guesthouse,立即出去食番餐啦,什菜飯之外,再加個花蟹湯,辣到不得了,蟹好鮮味,只係d肉唔係好實。


沒有留言:

張貼留言