2010年9月25日 星期六

韓國最後一天.藍天

23/9,天氣好好,藍天加秋風。

今日主要行吓周圍既街。因為我地住響北村韓屋村,周圍係d古宅,而且方圓幾公里都可以用對腳去行就已經好多景點,所以尋日同今日我地都會行,唔會搭車。

一路上有好多呢d古宅,好靚,北村呢邊同過條馬路果邊近三清洞既舊村都好有京都既感覺。




之前行緊北村果邊時,見d遊客攞住本guide book對住間關左門既學校指指點點,後來響街口見到個牌話呢度係指冬之戀曲既場地,好似好靚咁,可惜入唔到,d遊客就響鐵閘度影相留念就走喇﹗
後來我地行完三清洞果邊條舊村,打算行上山果邊由三清洞條街頭行番落去景福宮正門時,俾我見到有間學校既物體,位置似乎響頭先間學校附近,就走入去行吓啦,點知原來呢間係另一間學校,不過同果間靚學校係相連既,於是就成功入到去拍攝場地喇﹗
呢度係另一間學校,我咁大個女都未試過坐人造草地足球場呀,好靚呀﹗

呢度就係拍攝場地喇,我未睇過套戲,唔知係點,不過現場真係好靚﹗間學校有成百幾年歷史架﹗
後來行去三清洞,但係真係好多人
又行左入去呢間玩具博物館,其實我估係私人收藏,不過公開參觀既figure收容所啫,入場費要3000w架﹗


我搵番我阿爸同阿媽喇,你睇我地對眼幾似樣。
四點,返guesthouse攞埋行李行出街口搭車出機場,回家去。


去到機場check in左,入閘後去左買laneige,香港價錢七折,不過機場既gift少好多。

有用資料:
機場巴士 由安國站到機場6011號  車程50分鐘 10000w


1 則留言:

  1. 你....你....你....巧勁呀!  咁.....咁.....咁屎有效率ge!!!!!! 真係快到....人都癫呀呀呀呀呀呀.... 記得帶潤脣膏、防囇、face cover同lotion呀! 唔係一個月后會變左隻mummy咁返來, 仲要龜裂果隻....
    高原地方成個月記得飲多D水, 就算唔口渴(假象黎ga ja) 每隔一陣都要呷兩啖, 有助高原適應的. 你條脷唔乾, 但身體要水、忽然增多的黏黏紅血球要水、皮膚要水....腸道要水ga...
    [版主回覆09/27/2010 13:12:00]hey,星期六、日阿路人甲返工,一條友響屋企咪搞吓個blog囉﹗ 正在執野,以上既野已攞晒出黎喇﹗ 飲水飲水,知道﹗

    回覆刪除