2010年9月25日 星期六

中秋節@首爾

22/9係中秋節,韓國人都會慶祝,而且放三日大假。我地煮完早餐就行左20分鐘去景福宮,因為係佢地既秋夕節,似乎係個大節日,門票全免之餘仲有節目表演同攤位遊戲。韓國人似乎好享受呢d政府為佢地安排既野,好有一種郊遊享天倫既悠閒感覺,唔同香港人去d節慶場地咁,咩都要死迫難迫,嘈嘈嘈嘈嘈,呢度d人唔會搶住去玩d免費遊戲,唔會一窩蜂咁去搶試食既食物,呢日連我地都好開心呀﹗

我地因為好早入場,所以開始時無人,我地可以任影。呢d係鄉村既守護身,簡單d黎講,係負責嚇鬼既﹗
我地由景福宮既側門入,一入去行無幾遠就係一條七十年代既古裝街喇﹗
呢一日係特別日子,仲有得入去免費剪個七十年代髮型添呀﹗
仲有得影相

行完之後,入左去旁邊既博物館,無啦啦有個非洲館,見到好多有趣既樂器
之後就有一d有關韓國文化既野喇,呢個係六十大壽時既慶祝呀
行左兩個鐘博物館,一行出黎聽到好嘈,沿住聲音搵,見到有表演呀,都幾好睇喎﹗

睇左好耐,就開始周圍去睇d攤位喇﹗今日有好多人著住傳統韓服出黎,可以任我揀個靚靚既先行埋去問佢地可唔可以合照。呢個妹妹好cool架,諗左好耐至話yes咋﹗
景福宮即係我地中國既紫禁城,但無論規模同建築物既大小都比中國既小同細,原因係古時韓國係中國既藩屬國,為怕老大哥中國怪罪莊閒不分,所以韓國任何野都次等於中國,而且,當時韓國非常崇拜中國,所以又有好多野係學中國既,其中,文字係最直接學習而使用既。可惜,後來因為皇帝覺得文盲問題太嚴重,所以發明左宜家呢種咁科學化而且易學既文字,更可惜既係,佢地幾乎放棄左漢字。需知道,懂漢字可以學得更多文化,而且於現時黎講,中國掘起,非常實用。不過,人地韓國人唔用漢字都情有可原,我地中國人無啦啦搞d簡體字出黎,淹沒自己既文化就真係匪夷所思喇﹗
行完都兩點喇,剛好可以睇每個小時整點都有得睇既交更儀式。你可以隨便行入去同呢班守衛影相,佢地基本上係唔郁既,但係有d阿豬媽一行埋去就攬住人地對手,守衛唯有掃開佢啦。呢個守門官好似周杰倫架﹗

行完景福宮,亂行亂行,行到黎清溪川,一條韓國人引以為傲既保育大發明。
一路行都見有好多攤位,小朋友真係開心晒﹗
唔洗錢,我梗係唔蝕抵,玩番鋪啦,入左﹗
呢日最後既節目係去食人參雞湯,好味,仲有好好飲既人參酒添呀﹗
回程路上,經過景福宮個大門,光化門,搞吓攝影先﹗
下晝行過吓仁寺洞架,買左d護膚品,嘩﹗香港既三折咋﹗
仲送左咁多sample添﹗
只不過,本來打算食既車仔檔同燒肉都係無機會食到。

沒有留言:

張貼留言