2010年9月25日 星期六

暴雨首爾

21/9,經過兩日行雪嶽山,今日本來既行程係再入雪嶽行個短程既山路,我見天氣似乎ok,都覺得可以一行,但朋友唔想再行,咁我又無所謂,所以決定出首爾。

九點起程坐車出束草再轉車出東首爾。一到首爾,心情已經好灰,因為大雨到只係行過一條馬路,我條褲已經濕到上大脾,就好似香港黑雨咁。轉多程地鐵去安國站,已經係兩點喇。

雨大到不得了,一上地面,條街好似條河咁,又搵唔到間guesthouse,結果成三點至去到guesthouse。

入左去就唔想再出去,因為外面大雨到一出去就會濕晒。於是,上網。

上完網又出唔到去,就響guesthouse裡面影相。呢間叫北村guesthouse既韓屋體驗館係一間古宅,有百年歷史,裡面既陳設同我後來去韓國人生活博物館時見到既韓屋模型係一樣架。

我地間房,廁所係公家既,要行出去至有,間房好細,放得兩張床,
同埋個櫃,但係……
我地間房出面就係呢間guesthouse既common room同廚房,大部分時間都係我地兩個自己用晒,住其他房間既住客好少用呢度,咁變相我地租左一間屋。
你睇,有客廳有電腦,地板有成百年架﹗
我地間房門
common room外面右手邊就係廁所喇,住其他房既人就好多時間都係留響房度,有時過黎common room坐吓。
由廁所門口望過去common room
後來細雨左dd,就出左去街口間鋪仔買野返黎煮。
就係響呢個廚房度煮左我地呢晚既晚餐喇﹗
開飯
guesthouse既小擺設
由門口望去我地既房同common room
guesthouse門外一景



有用資料:
北村guesthouse60000w一晚一間房



1 則留言:

  1. 北村guesthouse好正喎!包場要幾$?
    [版主回覆09/26/2010 17:57:00]上個「雨中雪嶽山」d相真係有d問題喎﹗ 車﹗我宜家同包場基本上無分別,好似自己屋企一樣,自出自入,都無人理既。

    回覆刪除