2010年9月24日 星期五

韓國花絮

從來無諗過會一放大假就去韓國旅行,因為佢文化歷史唔及中國、先進有規劃唔及日本、自然風景未夠特色、飲食文化未夠特別……,我總覺得佢係一個兩頭唔到岸既國家,中國唔中國,日本唔日本咁,今次去,都係因為有朋友抽起我條根,搞到想去雪嶽山行一轉,預左無紅葉,但無預到連黃葉都咁少。

今次去完韓國,又抽起我條睇紅葉既根,真係要諗諗佢,邊度又平又靚先得喇﹗

今日零晨至返到屋企,打住d花絮先啦﹗

去完六日,玩過咩呢?
食即劏即食刺身。
又新鮮又平。
行山,行韓國第三高山,雪嶽山,1709m,可惜天氣不佳,差兩小時腳程至上到頂。睇住雲海先啦﹗第一日有日落睇吓架﹗


第二日,上山時途經廟宇,祈福蠟燭。

滿山仍是綠葉。
綠葉為主,紅葉要搵,而且唔紅。
好難得搵到幾片紅既。
間唔中又有少少。
睇大山大水。
第三日下晝,天氣開始好喇﹗

住古宅,好抵﹗
由我張床望上去,好舒服既一間小房。
睇節慶表演,精彩,氣氛好香港幾萬倍,你會feel到d韓國人係好relax咁享受政府為佢地安排既野,而唔係好似香港咁,死迫難迫。
睇交更。
市區遊蕩。
食人參雞湯。

買護膚品。

詳情待續……

2 則留言:

  1. 你去左韓國呀, 我今年年尾本來plan左去北海道, 但由於日圓新高而且中日關係緊張, 正想轉軚去韓國滑雪, 重諗緊由上海再去韓國, 玩埋2個地方, 期待你嘅韓國之行遊記
    [版主回覆09/25/2010 12:03:00]上海過去好呀,平d又可以玩兩個地方,今次本來都諗住響大陸轉機,平d,但係朋友要返工,時間唔多,咁就一齊直航囉﹗

    回覆刪除
  2. 我上星期都去左韓國喎,去左首爾同雪嶽山~

    回覆刪除