2010年9月15日 星期三

社山大樟樹

尋日仲未好得晒,但係路人甲約左朋友去踩車,我見都可以踩吓,於是又去埋一份。

第一站,近近地踩去單車窩開飯,聽路人甲講過呢度d野幾好食,果然真係唔錯,坐響大樹下涼風陣陣,唔錯,可惜我有野咬,佢地就無事喎。

食完又坐完,出發去搵大樟樹。事源有個舊同事問我林村棵大樹響邊,路人甲話好似社山村有棵,唔知係咪,於是今日就去尋吓喇﹗

搵左一輪,又係搵唔到,不過響鍾屋村同新屋村度左捐右捐,又幾好玩喎﹗結果俾我地搵到喇,由社山村新路個牌條車路直入,左邊見到呢度轉入去:
地上面仲有字帶路,基本上沿住綠色既地面行就得架喇﹗

果然係一棵四百幾年既古樹,好粗好大棵。
棵樹有木道圍住。
佢粗到似乎十個人都未必攬得晒﹗
但係佢俾白蟻蛀得好厲害,有半棵樹被白蟻蛀緊,而且成棵樹都唔健康,生左好多支出黎。



然後就踩出大埔辦d私務,之後,路人甲似乎唔夠喉,於是踩去科學園。一轉入大直路,我已經叫佢地:你地隨便「爆」啦,唔好等埋我,我用自己個pace去踩。

天黑前,返到屋企沖個涼再去食壽司,哈哈,咩病都好番晒﹗

踩左35公里,但係已經有d攰,都係唔夠fit。

1 則留言:

  1. 個窿大到可以住人,但棵樹仲未死!根據傳統,樟樹伯伯應該好有靈性,你呀爺未出世佢已經係度,相信我死個日佢都依然係咁座係度。諗諗吓,人生真係好短暫......

    回覆刪除