2010年4月30日 星期五

緬甸--蒲甘(1)

29/3/10一早起身,因為要搭0615既機去蒲甘。
0715準時到達蒲甘,New park hotel既司機黎接我地,15分鐘就到hotel喇。
今日我地租左架馬車去古城,本來要k12000一日既,點知原來接我地車既司機同馬車個老細唔妥既,所以個司機同我地講租一日只係k8000就得架喇,搞到個馬車老細要收平我地。
就係呢架喇,當然唔係我地自己揸啦。
成個古城都充滿著呢d塔,而古城俾我既感覺就好似柬埔寨既吳哥咁,如出一徹,但吳哥比較grand一d。食完午飯,天氣熱得不得了,就住上次吳哥既經驗,今次我決定唔會返hotel,直頭響食飯果度搵張comfort chair瞓一覺,瞓醒再行過。
呢度除左有馬車,仲有牛車。

「萬塔之城」,果然名符其實,好多好靚,形態好優雅既佛塔。以前讀書只學會temple,但去到呢度,更學會pagoda, stupa, kyaung, pahto等等,點分?
temple:等如pahto,四方形有四面門,有四磚佛,每倨方向一磚,可以爬上上層的廟。
pagoda:中間一座鐘型塔,只可以圍住佢響外面行,中間有一磚佛,不可以爬上上層的廟。
stupa:小型鐘型塔。
圖中所見既都係stupa。
好多好多佛像,而緬甸人亦真係好好好信佛。


小朋友放緊暑假,有d幫吓手賣手信呀postcard呀,有d周圍玩吓。
Ananda Temple裡面四磚standing statues其中之一。
呢座係全古城最高既Thatbyinnyu Temple,一d都唔似佛廟,似古堡。
阿姐為左兜生意,幫我地查香木粉。對於緬甸人黎講,香木粉係一種化妝品,功效係:萬能。所有男男女女,老老嫩嫩都會查,所以SKII呢d化妝品品牌響呢度應該係:無前途。
佢攞住舊香木,灑d水響塊石上面,就係咁磨喇,好快就會有d糊狀既野出現,我就係查果pat野落塊面度喇﹗後來我地無幫阿姐買野,但係佢都送左塊現成香木粉(唔洗磨,濕水即可用)俾我地。

上晝我地去左:
1. Shwe-leik-too temple
2. Hitlominlo temple
3. Upali Thein
4. Ananda Temple
5. Thatbyinnyu Temple
食完飯,響樹下瞓左一覺,下晝去左:
1. Mahabodhi Pagoda
2. Bupaya 
3. Gawdawpalin Temple
4. Shwegugyi Temple
下面呢粒金就係響Bupaya裡面架喇。
而Bupaya就響正Ayeyarwaddy River旁。
Shwegugyi Temple
好特別既一磚佛,係佛爸爸同佛仔仔,獨一無二,第二度無架。
後來我地去左Buledi等日落,呢位西班牙肥仔同我地一樣咁無聊,等等吓響度做yoga,於是我地又玩鬼佢啦。個太陽落落吓唔見左,中途走佬,於是肥仔走過黎傾計。佢響Bombay做野,佢兩位女朋友呢,一個響北京讀普通話,一位響新加坡做野,大家約埋一齊黎緬甸玩,其實佢地之前已經一齊去過好多地方架喇,呢d友誼真係珍貴。我地傾到天都黑埋至捨得走。最搞笑係我地既對話係:普通話+英文,再各自用西班牙文同廣東話,轉台轉到精神晒﹗
Buledi係我響蒲甘最喜歡既地方,除左遇上一班有趣既西班牙人之外,更係因為呢度真係好舒服,人唔多,可以瞓響度等日落,好hea,好peaceful﹗
影得塔多都影吓人,搞吓藝術先﹗
呢磚佛勁似祥嫂,尤其粒癦﹗


緬甸既蚊好強勁,我仲以為我會俾蚊咬到瘧疾呀﹗



3 則留言:

  1. 張yoga+sunset相好好笑!
    [版主回覆05/04/2010 23:01:00]佢本人都係幾好笑架,我地仲影左幾張撐佢落山既相添架,不過無放響度。

    回覆刪除
  2. 我諗我呢世人都去唔到緬甸, 唯有睇你個blog當自己去過啦!  ps. 你d相好正
    [版主回覆05/07/2010 08:17:00]多謝你讚我d相。
    其實緬甸好易去,去完之後先至知仲可以玩得平d,如果你去我介紹d資料俾你啦。

    回覆刪除
  3. 我7月尾去,介紹d資料俾我呀,我祇可以去仰光同蒲甘.thks
    [版主回覆06/17/2010 21:29:00]其實寫響呢個blog度d野都講得七七八八架喇,你睇晒未呢?你可以睇埋呢版blog: http://hk.myblog.yahoo.com/charmaine306/article?mid=7358

    回覆刪除