2010年4月19日 星期一

Alice in Wonderland

  Alice in Wonderland


08年暑假,Megabox間IMAX開檔,我去左新彊旅行,路人甲就自己一條友去左睇Bat man,等我返黎後,佢勁讚好掂,超大銀幕;然後,隔左幾個月,Transformers上畫,路人甲好努力咁上網訂飛,但係無晒好位,結果去左普通戲院睇;上兩個月,Avatar上畫,都係買唔到IMAX既飛,結果去左機場睇4D,效果係ok既。


Avatar後,我強力要求路人甲買IMAX睇Alice in Wonderland,復活節去完緬甸返黎,佢話買到喇﹗


尋晚,我地去左睇7點半。睇完之後,對IMAX呢個新技術絕對係得一個字:正﹗再加上今次係立體電影,真係好好好立體,比機場既立體效果更好。


講番齣戲,個劇情同我細個時睇既故事根本完全唔同,但都不失為一齣幾有趣既電影,我覺得啱小朋友睇多d,但係我尋晚都睇得好開心。


 


1 則留言:

  1. Avatar我都有睇,不過太長有點坐得累,而愛麗絲這套原本打算看,但最後無緣,是否趕去來看都算值???
    [版主回覆04/20/2010 19:15:00]睇立體都值架,因為套戲好colourful,睇效果都抵啦﹗

    回覆刪除