2010年4月30日 星期五

緬甸--仰光

終於可以坐定定寫吓復活節個旅行喇﹗
27/3/10晚,坐airasia由深圳去曼谷轉機去仰光。因為零晨兩點幾至到曼谷,所以要瞓機場。第一次瞓機場,感覺係凍。

瞓響張長椅上面,覺得曼谷機場都幾靚喎﹗


28/3/10,0820到仰光,motherland inn已經有人有車響度等我地喇,一上車,嘩,原來係架小巴,成車外國人,得我地兩個中國人咋。 


呢間就係motherland inn既房喇,ok架,US15一晚一間房。尋晚無得好瞓,check in完又食埋個早餐(免費喎,住一晚可以食兩次早餐喎),我地瞓左成粒鐘至出去。


由motherland inn一路行,先到呢個Botataung Pagada,我見要收US2,所以唔入去啦,就影吓相行左出河邊。


呢個碼頭都無咩特別,不過都幾舒服。


然後一路沿Strand Road行到黎呢間Strand Hotel,佢既地位就好似香港既Peninsula咁囉。


沿途見到好多小販,而呢位阿姐同往後我地見到既緬甸人一樣,都塗滿一面香木粉。


一路行都見到唔少英式建築架,咁當然又係殖民時期既遺產啦。


仲有一d好有味道既舊建築物添。


估吓呢抽野係做咩架呢?以前香港都有人用架。


然後又行到去City Hall,幾靚架,我地無入去,響外面影左相就繼續行喇。


然後就見到呢座火車站,幾咁grand。


終於行到去我地第一個目的地:Sule Pagada。就係響呢度,第一次俾僧人搭訕,傾左一大輪,知道緬甸唔少野,往後都有好多咁樣既情況,佢地好鍾意搵d外國人傾計,練吓外語。


離開Sule Pagoda繼續前行,見到呢d油得咁靚既街,走入去行吓啦,真係好有馬來西亞feel。


去完第二個目的地:Bogyoke market,買左件tee替換,食左個麵,就坐左程短途的士去Shwedagon。呢度都幾大,人又多,不過都幾好睇,幾多野影。


呢日係星期日,會有好多義工黎掃地,場面好「壯觀」架。



呢度充滿著僧人、佛像、信眾、遊客。

響緬甸入廟係唔可以著鞋既,一進入範圍之內就要除鞋,玩到我對腳黑到好似乞兒咁。


呢日有幾個細路仔響度做首次剃度儀式,好盛大架,參加既人都會將自己打扮到好靚,好多人列隊架。


呢度亦有好多小朋友響度玩,佢地好得意,好友善。反而有個阿伯就令我對緬甸人有d唔好既印象。個阿伯係咁陪住我行,又帶我睇呢樣睇果樣,介紹呢介紹路,我話多謝佢喇,我想自己行,佢又仲係咁陪住我同我傾計,咁我禮貌上唔好意思走啦,但我都估佢唔知係咪想收錢架喇,咁我就話我一定要搵番個friend,要走喇,佢就即刻問我攞錢,話介紹左咁多野我睇要番d服務費喎,我梗係唔俾啦。唔知係咪咁樣,佢可能詛咒左我,搞到我搵唔到阿豬,企左一粒鐘都係無結果。


天都黑喇,我圍住呢座野行完又行,又企定定,眼金金咁望住d途人,驚阿豬行過左,我睇佢唔到。結果,呢日既重頭戲--夜景,我只影左四幅。後來重要自己用廣東話做左個尋人廣播至搵得番阿豬。見番佢,佢竟然話:我都有搵你架,我一路影一路睇吓響個view finder度見唔見你囉﹗豬,真係名不虛傳。激到我七孔出煙,好彩,LX3真係幫得手,四張相裡面都仲有兩三張係ok既。



大家見番之後就急急腳返左motherland inn沖涼食飯喇,因為真係好攰﹗

 

*仰光從前係緬甸既首都,後來雖然遷左都去內比都Naypyidaw,但係響好多人心中,仰光仍然係首都。

1 則留言:

  1. see yr pictures n description finally! nice pictures!
    [版主回覆05/01/2010 15:11:00]呢排忙到呢,咩都唔想做呀﹗

    回覆刪除