2010年4月22日 星期四

我的生日禮物

路人甲今年送俾我既生日禮物:單車。


自從佢鍾意踩單車之後,我屆企就變左一個車房同維修中心,由一架至兩架至三架,到目前最新資料顯示,宜家係有三架完整地放響房,再加一架不完整地放左響天台。


就係呢架黑媽媽喇,路人甲仲盡顯9wing1(九型人格)既本色,猛話個seat位d色未match部車,要改一改。


改,當然無問題啦,因為成架車都係佢砌出黎架嘛,睇住佢一part一part咁買返黎,逐d逐d砌架,所以都砌到三月尾至完成。


尋晚趁無落雨,出左去試車,感覺係:嘩,你轉行去幫人砌車啦,砌得好到呢,連轉波斬順滑無比,所有size都fit晒我,勁好,超讚﹗


個seat位好野黎架,再加上用路人甲上次買俾我既pamper單車褲,舒服晒﹗



呢堆野,佢搞左好耐,如要安裝,似乎係有d難度既。



有咁好既單車,又有咁好既維修技工,我一定要踩到可以去單車旅行既level至得,加油﹗


沒有留言:

張貼留言