2010年4月17日 星期六

嶺南派山水畫(第一堂畫瓜)

想學畫國晝想左好耐,但係成日睇啱d班都報唔到,終於今次報到喇。


嶺南派既國畫係容易d學既,所以揀左佢囉。第一堂學畫瓜。


一堂個半鐘,睇完老師示範,開始畫喇﹗一開始時,連邊支筆打邊支筆都搞唔清,畫既時候又俾老師話我咁樣唔得咁樣又唔得,搞左半個鐘左右,開始上到手喇。


畫完之後俾老師過目,佢停左幾秒先講:個青瓜似電話、籐太多、個瓜上面d點點太尖、d葉畫得最好﹗我當時覺得佢額頭有d冒汗,我估佢心諗:呢條友頭先至俾我話緊樣樣都唔啱,點解家陣畫得咁好架,唔得,唔讚得,否則學幾堂就畫得好過我,點算?﹗(哈哈,人地唔讚我,我就係咁諗架喇,死未?﹗)


我眼見隔離位個同學仔真係畫得唔似樣架,但老師就講:好好吖﹗


 


 


1 則留言:

  1. 蛇仔都幾多才多藝喎 
    [版主回覆04/18/2010 22:43:00]過晒獎啦,水準都真係唔係好得架咋,遲d畫得好d至讚我啦﹗

    回覆刪除