2010年4月24日 星期六

嶺南派山水畫(第二堂畫蘭花)


今日學畫蘭花,真係唔係幾掂,因為太少留心呢種花。


助教成堂都無行過埋黎,而阿老師又只係響我開頭畫既時候講左句:d花唔夠色。於是,畫完第一幅,交俾老師睇,佢淨係話:d葉唔夠深淺色,d花既顏色太單一。又於是,我再畫多幅,就係上面呢幅喇。


當我畫完第二幅時,阿助教行埋黎:呀﹗你畫成點呀?成堂都無睇過你添。畫得好靚喎﹗


我心諗:知就好啦,落堂仲行埋黎?﹗


今次我交俾阿老師睇既時候,我同佢講:老老實實喇,有咩唔好講晒俾我聽。


佢答我:講出黎你就唔開心架lu喎﹗


我仍然係果句:講啦﹗


佢唯有:於我黎講呢,就無一筆好架喇,但係初學黎講呢,好好啦﹗d點太工整,畫花時唔夠放膽囉,諗過至畫既,d葉就放好多喇﹗


我,如果,睇完一次,自己試畫完,就走左,洗鬼黎學咩,死都要佢講多兩句,扮唔明,要佢示範俾我睇要點畫。


1 則留言:

  1. 我呀, 程樂心, 你睇下, 我加了你, 唔知, 你睇唔睇到我呢 ?

    回覆刪除