2010年5月1日 星期六

緬甸--蒲甘(2)

30/3/10,0440就起左身喇,坐馬車去Bagan Moew睇日出,日出好靚,但始終不及吳哥皇家浴池既日出漂亮。


剛巧有有錢既旅客租氣球睇日出,做了我張相既畫面:

你在橋上看風景,看風景的人在樓上看你。明月裝飾你的窗子,你裝飾別人的夢


0745返回酒店食早餐。介紹一下我地間「酒店」吧,其實係guesthouse黎啫:
US12一晚一間房,門外仲有小平台,小草地。
如果俾多幾蚊,就住得靚d囉,不過,其實我有張床就得架喇,洗鬼咁靚咩﹗

再次出發,終於俾我影到佢地呢種絕技喇﹗勁呀﹗
一出大街,馬車司機就話有野睇,叫我地等,然後一邊解釋呢個儀式既事。原來每個細路無論家境如何,無論係男係女,都要響十歲前首次剃度出家,而呢次既儀式就會係最盛大架喇。之後,可以出家無數次都得,悉隨尊便,而每次出家既時間長短亦係自己決定既。所以,緬甸通街都係僧同埋尼。
大大話話,呢條隊伍有成三百人呀﹗有d打扮成舊時既皇帝皇后,有d扮成達官貴人,而剃度既細路就當然扮成公主王子啦﹗
呢位騎住馬既細路就係呢日既主角之一喇﹗
搞一次咁既儀式洗唔少錢架,比結婚更隆重,如果係窮人既話,就會集體響廟度做個簡單儀式就出家架喇﹗
我地住果間guesthouse就響正佢地搞儀式既場地附近,連續三日唱不停,都幾嘈架。
睇完遊行,就入古城繼續睇廟喇﹗呢間係Sulamani Pahto,同之前睇既Shwegugyi Temple個樣差唔多。
我既第一張旅行sketch就係響呢度等阿豬既時候畫架喇﹗


呢座好似金字塔既係Dhammayahgyi Temple喇,好特別既外型。
上午我地去左既地方有:
1. Sulamani Pahto
2. Dhammayahgyi Temple
3. Pitaka Taik
4. Tabatkya Stupa
5. Mimalaung kyaung Pagoda
食lunch,都係去番之前食過既呢間, Vegetarian Food。食完野寫吓野睇吓資料,忽然刮大風,又行雷,但無落雨,等個天氣穩定番之後就繼續下晝既行程喇。
響Manuha Paya裡面有磚勁大既卧佛,真係好大。
呢座係軍方建既「皇宮」,建成只有兩年。
響Nyein Gon Paya見到呢位小朋友,佢係負責賣postcard既,一直唔出聲咁跟住我地,只問過一次我地買唔買野,然後就坐埋一邊,生意失敗咁既樣喇,於是我就走埋去同佢玩,同埋玩佢啦,搞到佢開心番晒,之後阿豬又幫佢買左一套postcard,好有趣既一個細路仔。
下晝去左:
1. Manuha Paya
2. Nan Paya
3. Gubyaukgyi 
4. Nyein Gon Paya
最後去左著名既Shwesandaw Pagoda睇日落,就係呢度喇。
好可惜,睇唔到日落。點解四月係緬甸旅遊既淡季?天氣就係主因喇,熱同埋天空唔清就已經趕左好多客啦﹗
呢度d細路好識氹人,d英文、法文、西班牙文、意大利文流利得不得了,又識唱吓歌,氹到d鬼人買買買,我呢d窮鬼香港人就最孤寒喇﹗





沒有留言:

張貼留言