2010年5月8日 星期六

緬甸--Inle lake(3)

續......


我地又去左睇呢d長頸族。因為聽人講佢地係被賣豬仔黎到呢度既,而且生活得好似囚犯咁,所以本來無打算睇既,但係船伕唔識英文,佢車我地去邊就去邊,終於都黎到呢度見到佢地。


但係,佢地話係自己黎呢度搵工做既,本來係住響緬甸北部既,為左搵多d錢養家,佢地自己走黎呢度。而且,我見佢地既生活都幾好,佢地都幾開心呀﹗




一舊咁既銅圈都幾重架,d長頸族為左靚,不惜將d咁重既銅圈放響頸上面,導致脊骨出現問題,真係奇怪既風俗。不過,條頸唔夠長又嫁唔出,點揀呀?等如中國既「三吋金蓮」一樣,都係為左要嫁得好﹗﹗



途中見到呢個小僧人響度又跑又叫,原來佢正追住d鵝之類既動物,用石頭打佢地,唉﹗都話太易成為僧人,就唔係個個都係真正既僧人架啦﹗



最後,我地去到湖中心等日落,日落並非最靚,但環境好舒服﹗



等得無聊,唯有自拍同玩囉﹗






返回guesthouse之後,已入黑喇,無咩做,於是攞支電筒出guesthouse門口玩寫字,嘩﹗唔玩唔知原來我d空間感好成咁喎﹗




因為本來十二點既機,宜家取消左,我地被賣左俾另一間航空公司,於是第二朝一早我地就離開Inle lake喇,呢個景係響guesthouse間餐廳望出去影既,連間廟都無時間去。



返到仰光,搵到兩個女仔share的士,去左航空公司幫阿豬攞返張機票錢,點知搞左一輪都係要返香港至可以搞手續,為左張機票都搞左幾多時間呀,響Mandalay時上網印番張flight coupon出黎都搞左好耐,全因呢度d網絡真係慢到呢......


去完航空公司,搵黎搵去,終於搵到呢間Winner Hotel,US20,舒服﹗


於是,因為頂唔順出面好熱,我地都係留左響酒店成日,休息一下。




呢個就係我畫番當日響Inle lake踩單車既圖喇﹗記住要響學校旁邊既小路轉入去,先至會去到水鄉架。



7/4/10,準時1030到左曼谷機場,因為曼谷形勢緊張,所以我地都係留左響機場,食吓野,行吓,我又買左本"The Kite Runner"黎睇,時間好快就過左,又到左上機既時候喇﹗


話時話,真係覺得曼谷機場幾靚喎﹗



1 則留言:

  1. 唉!老一輩人就話無知先至把個銅圈放係自己條頸度,點解連個細路女都要?

    回覆刪除