2010年5月25日 星期二

到左呢個年紀......

上年開始,我開現多左好多乾紋,似乎係去完新彊風乾左所致,於是買呢樣揸買個樣揸,又去吓做d免費facial試吓,結果出事喇﹗


去左Borghese試完之後,本來走人架喇,佢又sell我買course啦,我老老實實咁話我其實唔做facial既,但佢吸引我既地方係,我買佢d野,放響度,我得閒就去,佢有儀器幫我做,效果會好好多。結果,買左,好貴,貴到可以買一部單反,用成世,或者買支靚鏡頭,保吓值﹗


後來做左幾次,佢次次都響度sell野,我覺得好煩,成日好怕會心軟成日買野。尋晚,終於的起心肝去攞返所有野,自己響屋企做。


但係,尋晚播既「星期二檔案」d專家同醫生都話:實驗証明一支政府俾病人既保濕cream同一d幾百蚊既cream既效果無咩分別﹗吓......


但係我好認同節目裡面有個女人既講法:到左我地呢個年紀,有能力既話,貴d都想試吓架啦﹗


我希望我會繼續好明智咁試囉﹗


 


 


沒有留言:

張貼留言