2010年5月17日 星期一

嶺南派山水畫(第四堂畫金苞蝦衣)

踏入第四堂,有個無見過既助教今日指正我既錯處,開口第一句就係:「你係咪新架?」我答佢:「第四堂算唔算新呢?」然後佢好仔細咁教。
今堂畫左兩幅,佢話第二幅已經進步左好多,我心諗:「係老師開頭講得唔清楚,我跟錯左啫。」後來我話下堂我要請假,佢好誇咁:「吓?你請假?我咪無得教你?」好彩佢係女人,否則我會以為佢睇中我添﹗
放學時,同個學左好耐吓既同學仔一齊走,佢話:「原來你第四堂學咋,你好叻呀,學得好好呀﹗」我拿拿聲多謝都黎唔切啦﹗
查實,咩叫好,咩叫唔好,我一d都唔識分,未學之前,連咩係嶺南派既畫都唔知,只係問過個修fine art既朋友仔:「喂,我要學國畫,邊種最適合入門?」然後連睇都無睇過咩係嶺南派就報左名喇﹗真係求其得好緊要﹗

今堂學畫「金苞蝦衣」:


2 則留言:

  1. 真係唔錯喎,你要努力啊!有一天,可能會畫出名堂!
    [版主回覆05/19/2010 08:03:00]無諗過會有名有利喎,興趣黎架咋,咪樣樣野都向名利看啦﹗

    回覆刪除
  2. Compare with the last two painting, you really improve a lot. Keep it!
    [版主回覆05/19/2010 11:13:00]嘩﹗終於有個真blog友回應喇,好感動呀﹗最近太多垃圾留言喇﹗
    多謝你話我進步左呀﹗我會繼續努力架喇﹗

    回覆刪除