2010年5月1日 星期六

緬甸--Mandalay(1)

1/4/10一早起身坐早機由蒲甘去Mandalay,阿豬因為無帶張flight coupon,要再買過一張機票,唉﹗我印埋俾佢都唔帶住黎旅行,呢次我都幫唔到佢喇﹗
25分鐘就到左Mandalay,今次無約定guesthouse,所以坐機場既小巴出市區。響車上遇到個華僑,傾足一程車,俾左好多有關緬甸既資訊我地。

今次是但揀左間ET hotel,一個字:舊。不過,有個好大既airer,而且熱水夠熱,ok啦﹗房裡面係ok既。
今日包左架小的士去左以下地方:
1. Shweinbin Kyaung
2. Mahamuni Paya
3. Mandalay Fort
4. Atumashi daw monastery
5. Shwenan daw monastery
6. Sandaman Paya
7. Kuthodaw Paya

呢度就係我覺得幾靚既Shweinbin Kyaung。


呢度係邊度?就係間廟既地板下面喇。
呢度係Mahamuni Paya裡面既一座佛像,信眾無時無刻都響度貼緊金泊。
呢個lunch算好豐富喇,我地今次旅行食得好簡單咋。
皇宮真係無咩好睇,呢個係皇宮裡面既瞭望台。
又一座木製既monastery,佢係Shwenan daw monastery。

響Sandaman paya入面有好多座白色既stupa,裡面有好多呢d經文石碑。而緬甸文於我,只係好多好多既googlegooglegooglegoogle。


然後去左Mandalay Hill,開始上山喇。
行左無幾耐,見到有個當地人同對法國情侶講解歷史,我又行埋d聽埋一份啦,點知佢講講吓,轉過黎集中同我講,又話可以安排車俾我地聽日去古城。結果,我無答應佢,反而答應左對法國情侶一齊租車去古城。

呢個佛像係話佛祖響曼德勒城仍未建成之前,就已經企過響呢個山指住山下,預言呢度將會有個好繁華既城市出現。當然,後來既曼德勒城又真係好繁華既,但係呢d係真預言定穿鑿附會呢?不得而知喇﹗
上山途中竟然有個歐式建築。
上到山喇,仍然早,未有人,大家黎呢度都係為左睇日落嘛﹗
從Mandalay Hill往下望,係一片大平原,雖然個日落無咩驚喜,但係都好舒服架。
影完呢張相之後,有一團當地人影大合照,佢地企正響我前面,我就順勢企埋去影埋一份啦,然後,愈來愈多當地人走埋去影,連外國人都企埋入去,我於是走上去第一排坐響度一齊影,大家影得不知幾開心。可惜,玩得太開心,唔記得叫影相果位哥哥用我部相機影多張添。


沒有留言:

張貼留言