2009年4月3日 星期五

今年第一爆

今年黎到今日先爆,實在唔錯喇﹗

事緣,今日開左個分相會,實在廢﹗

爆一:
C班個位小X老師,我真係想小X佢。佢響個議程度提出「早會秩序問題」,我以為係咩啦,點知佢話佢個班早會排隊時會好乖,如果排得唔好呢,佢又會咁咁咁,又會咁咁咁,總之講到自己好掂,然後佢話:「但係我d學生問我,miss,隔離班又嘈得?﹗」,然後要求大家要好好管教自己班既秩序。佢係C班既,即係投訴B班或者D班啦,我見B班個訓到王面色都變埋。雖然小X唔係話我,但係人地同你有牙齒印咩,呢d野,自己私底下講兩句咪算囉,洗唔洗開會揼人心口呀(直頭唔洗篤背脊),二老細hold會架,妹妹﹗

爆二:
我地討論緊學生缺席問題,討論緊用咩方法令學生多d返學時,小X就用「等我黎教下你啦」既態度講佢個班點點點,一個邀功邀唔切既樣。我好想話佢知:「妹妹,你講個d方法,姐姐響你仲讀緊小學時已經用緊喇﹗」成個會開左一個鐘,佢講佢用咩方法去同佢班相處最少都廿分鐘,人地B班個可愛班主任想講野都差d俾佢截住。妹妹,你少d缺席,二老細仲欣賞你多d啦,下次開會應該要討論一下老師缺席嚴重既問題。

爆三:
又係小X,佢賴巴閉咁話自己點用自己諗出黎張「贖罪卡」。第一,個名好負面,根本唔應該響學校出現,咩罪呀?咁大件事?第二,佢叫d學生去同個響班裡面唔受同學歡迎既同學玩,就可以得到一張卡。呢d係咩買賣呀?可以睇得出呢位小X老師個人好有問題。

**因為小X不斷想出位,成個會佢講得最多,所以亦俾我睇到最多,亦寫佢最多。

爆四:
我班缺席率好高,諗住響個會度報告一下,費事有咩事時,二老細話我地唔講。點知訓到王提出幫自己班搞多d活動,吸引佢地多d返學。對唔住,我真係想講:「白痴﹗」我地學校仲唔多活動呀,課外活動、午間活動、課堂活動唔多咩?日日都有術科上,唔洗讀斎玩架啦,佢地又點解唔返呢?係咪搞個活動佢地就日日返學咁易搞掂呢?難得個位個頭生晒白草既二老細非常咁同意。更難得係訓到王個班其實無咩活動,就算有都係可愛班主任搞既,吹漲﹗

爆五:
呢班唔返學既人返左學喇,但係佢地抱住返黎玩既態度,唔日日爆你大鑊呀?﹗搞d午間活動,放學後比賽,佢地唔識第四五堂至返呀,咁遲到既問題咪又係無解決到。搞活動吸引d學生返學?日日搞啦笨﹗

爆六:
一個鐘,睇晒訓到王個假面具,個面具仲係畫得好醜樣架添﹗好核突﹗二老細講咩佢都點晒頭表示同意到爆既樣,我好想大聲問佢:「喂,你有無做過野呀﹗」

**返到自己位後,有同事問我覺得個會點,佢話見我報告左自己班d學生既情況同處理方法後,同二老細拗左兩句就無再出聲。啱﹗呢d既無聊又白痴既會我唔想參與,佢地話點咪點囉,我又唔識係咁點頭,我個頭裡面裝既係有用既腦,唔好叫佢諗埋d不切實際既野啦﹗

我有時間都打多兩次電話俾家長,同d有問題既學生傾下啦﹗問題唔係咁樣去解決架﹗事實上,我呢班學生既問題都一路解決緊啦﹗不過有d野唔到我地話事啫﹗

遲d話唔定我地會被要求企響學校門口叫口號呀:「學生哥,我地學校活動多,日日返學笑呵呵﹗」

香港既教育..........

爆完,舒服晒﹗洗手先﹗(個keyboard污糟咋,唔好諗其他野﹗)

1 則留言:

  1. 蛇仔生活雜記2009年4月5日 下午6:55

    更正華姐度我個回應:「咁人地就算計埋上課天又點唧」應該係「咁人地就算計埋放假天又點唧」

    回覆刪除