2009年4月21日 星期二

咁就獻出左我既第一次喇﹗

點解復活節玩咁短,咁早返港?咪係因為有朋友結婚要做姊妹囉﹗就係佢喇,其實新郎哥都係我朋友,只係手頭上得呢張相咋﹗


重唔只,重要響晚宴度做埋司儀,由朝玩到晚﹗不過,朝早d玩野片段未到手,無得share,新郎哥不負佢棚牙,響狂刨西瓜一個環節裡面,簡直佩服﹗

趁開席前,一班姊妹團黎番張大合照先﹗認得我嘛?連d同事都話唔認得我,係讚緊我定係話緊我平時太烏where呢?﹗

趁d人唔影相住,快快手手走去個背景三角琴度影番張扮下野先﹗


我個人就非常鍾意呢個婚宴場地呀(西港城大舞台),好靚,好舒服,可能係樓底高既關係啦﹗



其實朋友仔都大膽呀,我出名唔鍾意去飲,我連人地幾時係做咩,幾時係敬酒都唔知,佢地竟然放心俾我做。起初以為果晚上台度打下天才波架啫,點知搞搞下,連果晚個rundown都要負責埋,響一頭霧水到果晚完成任務,真係我人生既第一次呀﹗

返到屋企,路人甲見到我,第一個自然反應係退後左一步,然後:「嘩﹗你洗唔洗咁行呀?」我都知個妝化得好勁架喇,我咁大個女都未試過化到咁行呀﹗

於是,挨住眼瞓,都要影低呢個以前同以後都見唔到既樣先﹗



影相出黎個效果無見真人咁勁,我指個驚嚇程度呀。

如有不安,敬希原諒﹗

2 則留言:

  1. 好掂喎,好靚,成個唔同晒,個粧唔錯,晚粧系要濃d架麻,其實有d人化左粧都唔靚架,仲有d....嚇人添喎.哈哈
    [版主回覆04/24/2009 18:09:00]好彩你讚完我至話「其實有d人化左粧都唔靚架,仲有d....嚇人添喎」啫﹗

    回覆刪除
  2. 你化完妝出黎,我都不得不 "嘩" 一聲 ,正!
    [版主回覆04/25/2009 23:10:00]嘩﹗咁誇獎呀﹗多謝多謝﹗(只怪我平時太烏where)

    回覆刪除