2009年4月20日 星期一

龍脊陽朔之旅第八天(下)

影左一輪,又影下黑白啦﹗









行左三粒鐘,搭車返陽朔食lunch+tea,響西街既後街有條好短既cafe街,我地行左一圈,揀左呢間,Kelly's Cafe。開頭坐樓下,都已經唔錯架喇﹗


後尾落毛毛雨,走上樓上坐,仲正﹗坐樓上,好舒服﹗好有歐洲渡假feel。

d野食都好味呀﹗

坐到五點幾至返酒店pack行李,搭1805班直車返桂林。同Peggy就此拜別。1915到桂林汽車站後,行左大約十五分鐘就到左火車站,我食個桂林米粉,路人甲就食左個快餐RMB8。


食完仲未夠時間上火車,寫下記錄啦﹗見到我側邊呢個係咩黎嘛?

呢個係捉魚用既魚籠,我同路人甲都同一時間睇中佢,要黎做咩呢?哈哈,燈罩﹗


去程時,我叫路人甲去硬卧睇下,佢睇完之後淨係話好多人,咁我話返個程試埋硬卧啦(其實去個程我都不知幾想瞓硬卧呀,慳番好多呀﹗),結果一到桂林個日就買定回程票喇﹗

坐左十三個鐘,16/4上晝1050就到左深圳,我地仲打左陣書釘至返香港。

唔算滿分既旅程,但係好寫意,好開心,好滿足﹗

3 則留言:

  1. 我有晚再去 kelly's 食 dinner, 佢既西餐, 有水準過紅星特快... 下次再去, 都係試下d 舖仔仲好...
    [版主回覆04/21/2009 16:31:00]d名氣野通常都唔係真係好正架,我響陽朔都係試左一次沒有飯店,其他都係周圍去碰下,食下d網友無講既餐廳,好似間法國野咁,野食ok,個位好舒服﹗我宜家頭痕緊暑假去英國d機票同唔知學校八月幾時開會,個行程有排砌呀﹗

    回覆刪除
  2. 蛇仔, 睇完你的行程,好吸引,尤其係金龍橋一段! 想問,其實係咪冇必要去留在桂林,桂林本身係咪冇乜野好睇﹖ 因為我想五一去三日,所以,想揀最重要的去行! ( 如可以,請回覆至 darkiechan@gmail.com )
    [版主回覆04/23/2009 12:57:00]桂林市基本上同中國其他大城市無咩分別,而且素質仲比較差同落後,一般既旅遊點唔太吸引(對我自己黎講啦),可以作為一個轉車站就算喇﹗
    行程建議:
    三日精華遊:
    day1前一晚搭五點幾火車上桂林,第二朝六點幾到(或坐大巴,八點幾開車,第二朝中午前到,或者day1一早搭飛機,中午左右到)。搭車去龍脊,點搭都係中午到。下午行晒三個景點。
    day2一早去桂林轉車去陽朔,途經銀子岩,玩個半鐘,下午踩單車,一定要踩小路。
    day3一早遇龍河漂流(半漂),下午留在西街或乘車去福利。六點左右乘車出桂林,轉車往機場,晚機返港(好似係九點幾機架)。
    四日精華遊:
    day1, 2同上。
    day3乘車往楊堤漂流或徒步往興坪,睇完日落返回西街。
    day4同三日精華遊既day3。

    回覆刪除
  3. 硬臥一程幾$ah?
    5日full day 行程如何安排, 麻煩妳!
    [版主回覆03/11/2010 22:25:00]約RMB250 基本上跟下面個行程,不過可day2傍晚至去陽朔,即午餐後離開山區。而漂流就要全漂喇﹗勁正﹗記住搵朱師傅,話香港劉小姐介紹黎既,唔望平d,但服務一定會好d。 幾時去呀?

    回覆刪除