2011年6月15日 星期三

第八、九天,Urfa / Harran

29/4/2011,第八天,陰晴陰有雨,星期五,Urfa


今日零晨三點起身,為的是上人頭山睇日出,其實我呢朝早完全不抱任何希望,因為天氣根本唔好,尋晚問阿經理如果我地今朝先cancel得唔得,佢又呢又路咁,結果係如果出發時落狗屎就可以取消啦﹗唉﹗本來有d想同d朋友講我唔去架,不過費事啦,結果真係遊車河,來回坐左三個鐘車,上到山上面個停車場時落雨,大風到爆,大家車都無落,響車度等左一大輪,原車返歸。


食個早餐,十點再出發,目的地係Urfa。個死人經理尋日話去Urfa既tour要TL150,今日講到TL60都肯,食水深到呢~~~~結果我地計過條數,都係自己搭車平一截。


Kahta--Adiyaman(TL3), Adiyaman--Urfa(TL10)。兩個幾鐘後就到左喇,但係去到hostel時,佢又係話我地無book,唔理咁多喇,出左去玩先,向猶太人之父阿伯拉罕出生既山洞進發。


大家行行吓有兩位話要唱錢,咁我地就走左入一間gallery裡面行吓,點知裡面有好多workshop
結果,兩幫人走失左,我地只好向目的地行,希望會遇到佢兩個啦﹗點知,去到阿伯拉罕山洞附近時,有兩個當地青年同我講:「你有兩個朋友響果邊等你呀﹗」哈哈﹗原來佢兩個問過人有無見過幾個中國人。
阿伯拉罕山洞亦是一個朝拜同埋禱告既地方,男女分開兩邊。
附近又有個好細既池,d人會租船去划。
fish lake,傳說伊斯蘭教既先知阿伯拉罕被亞述王用火燒,真主將火變成水,燃燒既煤變成魚,就係呢度既鯉魚喇。信唔信?
山上既Castle向下望既景(castle, TL5)
之後,我地諗住去沖土耳其浴,咁見lonely planet話附近有間Arasa夠古老,於是響市場度問人啦,d人又鬼咁好,帶埋我地去,點知......原來已經成為一間雜貨鋪既貨倉。


而雜貨鋪老闆話土耳其浴係有時間限制既,女人既時間通常響1000-1700,唯有返hostel沖香港浴啦﹗


_____________________________________________________________


30/4/2011,第九天,晴轉陰有雨,星期六,Urfa / Harran


今日一早五點幾又俾「阿啦」嘈醒,唉﹗


今日join左hostel既tour,係私人tour黎既,去Harran(連創世紀都提及過既Harran,位處敘利亞附近),TL20,算OK架﹗0915出發:


Grand Mosque
Castle
Beehive houses(響土耳其獨一無二既蜂巢屋,但響敘利亞北部仍然有不少)



去完參觀後,我地叫司機車左我地去沖土耳其浴,係local既,詳情請睇玩轉土耳其浴

Urfa街景


1830去機場(hostel收每人TL13車我地去機場)搭內陸機去Antalya,響Ankara轉機,TL203,每程1小時20分鐘。去到Antalya,響機場坐的士去舊城區(TL35),半個鐘即到,間酒店非常有渡假feel。


 


 


2 則留言:

  1. hi~請問你地book hostel係直接@酒店網頁訂定係上hotels.com 果hotel agent度訂架?
    因為我5月都會出發, 如如間間book完都話冇record都幾影響心情~
    thx
    [版主回覆02/11/2012 16:19:06]hostelworld or hotel.com, 但都係同一情況,你要有心理準備,仲有d deposit既問題,真係會同hostel d staffs咬餐死架,佢地有d話係web booking agency收左d deposit,所以charge我地全費,點講都講唔清,我地費事煩又夜,唯有俾佢屈﹗

    回覆刪除
  2. 嘩......咁咪蝕囉~~睇睇下, 覺土耳其好似會好容易俾人屈錢既感覺
    我仲要得2個人去.....~_~人丁單簿, 哈哈
    多謝你既經驗分享^_^
    [版主回覆02/12/2012 21:08:44]佢地都好nice架,佢hostel有d蛊惑,如果你唔係靚女,去到仲開心,因為佢地會覺得你好靚架﹗

    回覆刪除