2011年6月12日 星期日

第六天,卡帕多奇亞

忙左咁耐,終於有少少時間打吓blog喇


續:


第五日去既地方都係睇吓d山谷,而健行既山谷(lhrara vadisi),全長16公里,我地參加local tour,只會帶你行其中3公里,仲要鬼咁趕,咁靚既河谷應該行一日就真。行完河谷之後,去左selime既一間monastery,可以遠遠望到拍「星球大戰」既岩石區。


另外,參觀既地下城都幾有趣,裡面錯綜複雜,周圍個樣都差唔多,係以前d人遇到有敵人來襲時避難既地方,可以住成萬人,連釀酒室都有,又聰明到有埋通風系統,地面以下十層樓都仲有新鮮空氣用架。


27/4/2011,第六天,星期三,晴,Cappadocia


尋日天氣唔夠好,今日決定再上觀景台睇多次熱氣球,果然不負眾望,正到爆,超靚﹗





今日d熱氣球向西飛,同尋日唔同,可能係因為有太陽,同熱空氣有開卦﹗


食完早餐,book左既ATV間shop既人黎pick up我地去鋪頭,其實我地自己行落去都好近,不過,佢包埋既就慳番d腳力啦﹗


第一次玩ATV,好興奮呀﹗一架ATV(TL100),玩四個鐘,兩個人share一架,同join個短線tour一樣價錢,路線亦差不多,當然玩啦﹗準時0900出發,最初好多平路,但一入小路,我就差d反車,原因係「搶軚」,原來係要用力d揸實盤軚架。



第一站睇rose valley同red valley


第二站去cavusin,係church黎既


由山頂望出去好壯觀




附近有個墳場,好多小花


第三站去pasabagi,我叫佢磨菇山




去第四站途中,見到有人騎馬,好型呀﹗


第四站去love valley,但係尋日去過,所以經過左無停低。


第五站去uchisar,山頂有個castle,上山時發現呢個山頭好高貴,應該係有錢人住既度假區




呢個就係tour guide喇﹗


跟住去埋gorceli同埋iceri dere valley就返歸喇,足足四個鐘,好玩﹗


下晝食飽之後,成1500先開始行去goreme open air museum,唉﹗hea既結果就係玩左場定向囉﹗我地行吓問吓聽日d資料,又食吓,響museum關門前45分鐘先買票,於是幾條友各有各搵自己想睇既cave church同埋monastery去睇,好彩個山頭唔係好大,跑完一輪,趕頭趕命咁叫做睇晒(最著名既黑暗教堂karanlik church要額外收費,TL8,所以我無入,佢之所以叫黑間教堂,只係因為佢夠黑,光線微弱),但係山腰個tokapi church(呢區最大既一座教堂)就睇唔到喇﹗


d church就係呢幾舊石裡面喇﹗


church裡面有好多拜占庭時期的壁畫,又係幾百年歷史果d囉﹗


玩完一日,涼又無沖咁就坐通宵巴士去kahta喇﹗


 


3 則留言:

  1. 睇熱氣球都好正呀, 好壯觀! 有冇玩呀? how much 一个人?
    [版主回覆06/15/2011 13:42:00]無玩呀,我呢d死窮鬼唔捨得玩呀,成US150一個人呀﹗

    回覆刪除
  2. HI¬¬我想問你睇熱氣球個山係邊?
    我都諗住唔玩,甘岩見到你有靚位睇,我又想去睇下=p

    同埋你玩四驅車行果條係green tour定red tour路線?
    [版主回覆08/20/2012 13:12:08]睇熱氣球個位就響我住呢間hotel後面山,由hotel行上去只係幾分鐘:Arif hotel and pension in Goreme,你可以上網睇佢個地圖。四驅行果條應該係一條唔完全既red tour,另外,我地行既就係green tour。

    回覆刪除
  3. Thx for your reply
    你間酒店無dorm,不過我都會走去佢個location睇xd
    我想四區車條路長不長?
    因為我諗住報green tour,red tour就租電單車
    [版主回覆08/20/2012 15:31:35]條路唔太長,係red tour咁上下。
    間酒店無dorm架,不過,住下山窿貪過癮咋﹗

    回覆刪除