2011年6月20日 星期一

第十七天,Canakkale

續……
行完博物館,又行左去St.John Church,不過無入去,只係響外面影吓相,睇吓景。跟住行左返hostel,又行吓朝早行過既saturday market,買吓野。睇吓魚檔兩位阿哥幾chok﹗
返到hostel,食完晚飯,前台位哥哥猛叫我地響留言簿度寫comment,仲要人人都要寫,咁我咪用中文寫埋d鬼五馬六囉:肥佬夠肥,咸片夠多……影埋相架,不過張相響人地部機度。
等到2200,終於起程行去車站坐2230既車(TL45)去Canakkale,本來第二朝0700至到架,但係架車開到識飛咁,搞到我成晚都瞓得好擔心。
結果,朝早天未光,五點幾就到左喇﹗
----------------------------------
8/5/2011,星期日,第十七天,晴,Canakkale
我地本來book左車站附近既hostel,但係去到時拍極門都無人應,唯有搵間野食早餐,休息吓啦﹗
後來,大家決定即日離開,唔留呢個城市,於是走左去巴士公司放低個大backpack,然後坐船去Gallipolis半島,好快,15分鐘即到。(TL4來回)

一到半島,就係個有關當年第一次世界大戰時Gallipolis半島戰役既公園。
我地租左架的士(TL120,三小時)去左半島既南面參觀左幾個紀念墓地同紀念碑。
戰爭真係無謂,死既士兵都係十幾廿幾歲既年青人,而發動戰爭既果幾條茂利就安安全全咁指揮d人去死,唉﹗
墓地入口


半島既風景真係幾靚既﹗
紀念柱
當年既戰蠔
響我地去緊另一個無咩野睇既戰爭博物館時,見到有好多女人,好多大盆,咪走入去八吓啦,原來係有節慶(由於溝通唔到,所以唔知咩節慶),響度煮大鑊飯,佢地仲請我地食添,嘩,係成個土耳其之旅最好食既飯,裡面有咸雞架﹗而且,仲好大碟添呀,平時響餐廳食,TL3先得一小碟咋﹗

戰爭博物館內

參觀完戰爭博物館後,我地打算走架喇,但係有三個小子走過黎搭訕,仲請我地食pizza,又帶我地去搵佢地屋企人,原來佢地係由第二個城市黎旅行同埋野餐既﹗
可能呢日係星期日,好多旅遊車黎呢個半島
影完呢張相之後,佢地請我地食pizza, yogurt, vegetable......飽晒,lunch都唔洗食喇﹗

食完免費午餐後,坐船返去Canakkale,行去附近隻木馬度影吓相,呢隻係Brad Pitt拍完Troy之後留低俾土耳其政府既,於是就放左響海邊喇﹗

本來我地都諗住去Troy睇木馬既,但係又覺得隻野又唔係歷史文物,長途拔踄,好似有d無聊,於是決定去沖多次土耳其浴。
沿路行去時,響小巷見到有個飲野既角落,長滿紫藤,好靚﹗如果無記錯,我第一次見紫藤係響雲南麗江木府,驚為天人﹗
沖完涼,我地響快餐店食野,一路係咁坐,坐到2130,人地打烊,我地先去巴士公司等上車。



2 則留言:

  1. 呢場戰役係紀念土耳其對抗英軍的入侵,係第一次世界大戰果陣英國係土耳其的敵人

    回覆刪除
  2. 妳講得岩"戰爭真係無謂,死既士兵都係十幾廿幾歲既年青人,而發動戰爭既果幾條茂利就安安全全咁指揮d人去死",當時英國已經係歐洲同德國打,但點解仲要去打土耳其?無論英國佬話自己的理由係幾充份,拆穿左咪又係利益

    回覆刪除