2011年6月19日 星期日

第十五天,Kos

6/5/2011,星期五,陰轉晴,第十五天,Kos(Greek island)


今日提早左食早餐,因為要搭0800既小巴出城,然後去碼頭,過海關,坐0930既船去Greece(船費來回TL15)。


出發喇﹗呢個係尋日行過既城堡呀﹗
上到船,風好大,大家仲以為可以show吓三點式,點知個個包到實一實。唔好見個鬼佬著咁少,以為好熱呀﹗


一個鐘既船程說到左Kos島喇﹗上岸之後,問完一輪巴士呀,遊城小電車呀,結果,去左坐巴士(來回4.4歐羅),上山睇風車。

行去巴士站途中,都係一d小街,有好多人踩單車,我都好想踩呀﹗
Kos既小城feel好重,街道好整齊乾淨,好有渡假感覺,如果有時間,真係值得住一晚,而且,由呢度去米島同仙島,快過由雅典去,下次真係可以考慮吓。
周圍都好藍
上到山喇,個風車其實係響路邊架咋,不過,我地得個零鐘玩,夠晒﹗司機重提醒我地架巴士幾點會經過呢度去番城,驚我地miss左班車,落唔番去,真好人﹗
睇完個風車,就周圍行吓啦﹗好藍,好藍,周圍都好藍﹗


呢個山頭,好寧靜,好舒服,重可以影好多靚靚Greek style相,正﹗
響風車對面有個當地民族展覽廳,好細,入場費:1.5歐羅,大家都唔打算入去,因為間屋打開左個窗,咩都睇晒囉﹗
周圍行其間,見到有間包晒絲帶晒屋,哈哈,路人甲真鬼馬,咁遠都送間屋俾我......
坐巴士途中,成日都見到呢種小chapel
落到城,都仲未夠鐘上船,於是繼續浮游,呢間教堂入唔到去,但外面已經好靚喇﹗
呢隻係快船,20分鐘即到Bodrum(好似貴好多架),我地坐果隻要1630至開船,一個鐘至到。


返到Bodrum個城,繼續有景
搭車去Selcuk之前,行左一陣尋日個街市,早左黎,果然多好多人。
薊,食得架,不過我無食過,唔知咩味呢?
坐車去Selcuk途中,日落喇,好靚﹗足足坐左六個鐘至去到Efes,好彩間hostel響車站附近啫﹗


3 則留言:

  1. 果日係Spice market出面lan街ge時候, 我咪買左D超酸紅菜頭ge! 后來我地咪入去間野度lunch ge...同場我地叫左碟淡黃色的olive oil浸 artichoke (  洋薊) ge~ 你無食到咩?
    果日果件其實係佢個花托/中心部份,  佢整得"林"左, 真正口感會爽番少少. 本身無乜味, 都係靠外在的調味點綴, 花瓣一塊塊也可以食用.
    最常見用於salad, 亦可用來做西餐拌碟, 雞汁煮一流耶!
     
    [版主回覆06/20/2011 14:19:00]果日好眼瞓,唔知自己食左咩,記唔記得我響餐廳暈左?

    回覆刪除
  2. 補充: 所謂" 花瓣" 應該係 花托/花蕾部份的一塊塊先啱, 唔係上半身啊...係食佢下半身
    [版主回覆06/20/2011 14:20:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 我記得你昏迷左....仲記得你食左....屎 添呀!
    BTW, 做乜對我個補充咁驚訝呢?  你又諗衰野牙!?
    [版主回覆06/20/2011 14:35:00]d屎好食,你無食咩? 哈哈﹗

    回覆刪除