2011年6月3日 星期五

廢箱廢袋

其實,呢個廢箱再用既方法已經用左好多好多年架喇,尋日執野時再整理一下d箱。


我變......


舊左就要妝下身架喇﹗


同場加映:


有咩用?


墊垃圾桶囉﹗


記趣:


話說有一次去旅行時,有人不斷咁叫旅友買野時唔好要膠袋,連買濕貸都叫人唔好要。我一時睇唔過眼,串串貢既個性又現身喇


蛇:你,你屋企唔用膠袋袋垃圾架?膠袋其實可以用得好環保架喎﹗


對方:呀﹗人口少,垃圾少呀﹗


蛇:其實,你咁支持環保,又成日去旅行,咁你有無買「碳排」呀?


對方:......um......咩黎架?


蛇:係航空公司為左補償飛機航行時造成既二氧化碳污染......(好努力咁繼續解釋多唔夠十秒)


對方:(一邊聽一邊反應)......哦......哦.......嘩﹗好得意呀﹗(突然指住身邊店舖既某樣野,蹲低左係咁睇)


蛇:bea---------


記仇:


仇真係唔應該記,希望寫完之後就好似飲左孟婆茶咁,咩都唔記得啦﹗


我真係幾喜歡環保呢個玩意既,當年仲教緊書時,我會義務咁幫環保組教吓學生,帶吓佢地去比賽。環保組阿頭見我咁幫手,d比賽成績又好好,於是同老校講想招攬我入組,仲係副組長添﹗


可惜,老校對我印象唔好(唔知幾時得罪人囉﹗),一口拒絕,只答應可以俾我做個成員。環保組阿頭將件事坦白話我知,問我想唔想做成員而唔係副組長。


車﹗我當初根本無諗過要入組,聽完成件事之後,我梗係話我無諗住入組啦﹗其實,佢唔話我知既話,我會答應囉,橫掂都幫緊手咯,入埋組,順理成章啦﹗但係,位老人家咁樣對我,以為我幫手做野係博升職,我家陣就話你知,我唔撈都仲得呀﹗使你升我職?升你d刷鞋幫、笑臉虎啦﹗低能﹗


------------


咩事呀?我講左咩呀?發生咩事呀?


2 則留言:

  1. GOOD!  我buy你!!
    [版主回覆06/15/2011 15:43:00]
    buy幾多個?

    回覆刪除
  2. 你好...
    自問我都好環保, 出街買野(乾, 濕)都帶袋...但去旅行, 如果冇帶, 買濕野, 點可以唔用袋呀???
    [版主回覆08/24/2011 16:38:00]咪係囉﹗

    回覆刪除