2011年6月1日 星期三

遙控器藏身處

路人甲又整多左個遙控器返黎,於是我的起心肝,整番個遙控器插座,不過,整完之後,路人甲又係例牌又呢又路,個遙控器又唔夠cushion呀、又太細呀、又放唔晒呀......結果咪又係用﹗


上次去台灣買左盒好好食既太陽餅,食完之後,我呢d阿婆,見個盒咁硬淨,梗係唔掉住啦﹗


我將盒裡面放餅個格既中間剪開(因為遙控器比較長),然後將佢剪成兩個三隔;又將太陽餅個硬盒中間剪開,變成兩份


將放餅果格貼響硬盒上,然後貼上一塊布,剪好布邊,搞掂﹗


一共整左兩個,可以放四個遙控器,唔洗錢架,好野﹗


 


1 則留言:

  1. 我有时都会利用D硬胶盒来放野,不过就唔你甘有心思加塊靓布, 等我下次利用下D屋企D靓布先...
    [版主回覆06/02/2011 22:11:00]其寅我都係好求其架咋﹗

    回覆刪除