2011年6月28日 星期二

輻射之旅--日本(神戶,有馬)

24/6/2011,晴,星期五,第四天


今日要去有馬,但首先會響神戶行吓先,我地坐阪神電鐵去神戶(45分鐘,400日元)


去到神戶,搵個locker放好個喼(細locker:300日元;中locker:400日元;大locker:500日元),然後就行上去北野異人館區


途中,其實都有好多野睇架,例如呢間壘球club咁啦,好有趣﹗
仲有呢間我覺得最值得入去買杯咖啡,享受一下既starbucks,佢係成座building黎架,有兩層,分左幾間房,好有歐洲feel,好舒服架﹗


之後,我地又經過一間廟,可能呢排係考試期,每到一間廟都有好多學生祈福,呢班好有組織呀﹗


去到北野異人館,有好幾間以前既領事住過既屋,因為無興趣,所以要收費既,我地都無入去


行完之後,去左車站附近既咖啡店飲咖啡,呢間有成百年歷史架﹗(900日元一個cake set;藍山咖啡750日元)


飲完咖啡都已經五點,去坐阪急電鐵去新開地站轉車去有馬溫泉站(55分鐘,690日元)


1815到達有馬溫泉站,向山上行,搵左一輪都搵唔到我地訂左既「有馬小宿」,問人又俾果個人老點,行來行去都搵唔到,好彩有個阿叔帶我地去,但係又發覺要去案內所攞鎖匙(其實confirmation email係有寫既,不過路人甲無留心睇),路人甲又走去攞啦,結果頭頭尾尾搞左成個鐘至上到房


溫泉既源頭


放好行李之後,快快手手就去左金之湯浸溫泉喇,嘩﹗我第一次浸咁深色既溫泉呀,仲要係好熱,42度,坐一陣已經好熱喇﹗


浸完之後已經九點幾,去左便利店買野返房食,好豐富架﹗


溫馨提示:


有馬小宿--


1. 其實佢位於有馬之工房三樓,係一座石屎樓,旁邊係溫泉寺,原先我地就係成日以為係小小 木屋,所以搵左咁耐,而且,網上面佢無外貌既相,地址亦無提你係響有馬之工房樓上。


2. 平日一晚一人4500日元,星期五、六、日5000日元,包無限浸「金之湯」及「銀之湯」(如果另買coupon要850日元),只要出示小宿既鎖匙就可以入去浸喇,由小宿去兩間湯都係一兩分鐘,好近。


3. 「有馬小宿」內係無管理人員既,到達時要響街口既案內所攞鎖匙,check out時就將鎖匙放響房內就得喇﹗小宿得八間房咋﹗


間房唔細架,仲有露台添,不過要用公共廁所,小宿內無浴室


金之湯--


同一般既溫泉唔同,裡面無毛巾,無水飮,記得帶齊。


銀之湯--


細d,新d,有水飮,溫泉水係白色既,仲有sauna 房。


 


沒有留言:

張貼留言