2011年1月8日 星期六

忽然發現上yahoo

前幾日搵旅行資料,唔知點樣click click吓,忽然發現yahoo旅遊個柬埔寨頁面其中一個被推介既「柬埔寨金邊(一)」http://hk.travel.yahoo.com/article.html?aid=5635好熟面口,d相似曾相識,再仔細相認一下,呀﹗係我個blog黎架﹗哈哈哈哈哈﹗

七月開始,只投過一篇「珠海之旅」去雜誌,可能佢地覺得珠海無咩特別,無登,第一次嘗試投左稿無人登,有d失望﹗之後,唔知點解好懶寫稿去投,無再投過喇﹗一直到宜家,都無投過,連相片都無投過,d咩咩咩比賽都無參加,無晒興趣添﹗

其實,六月時,我見lonely planet請中國寫手介紹中國,身為中國人,一定要出分力啦,於是我send過我個履歷表去lonely planet(貪玩咋),點知佢真係回我,俾左個guideline我,叫我響一個星期內寫一份跟lonely planet既模式既稿(介紹一個地方),幾千字咁,搞左一個星期,send左去,回覆大概係:你既文章很好(我相信呢d係禮貌黎架啫),可惜風格跟lonely planet唔係咁配合……。於是,件事就完左喇﹗

以前,有好多朋友叫我寫旅遊書,我覺得佢地真係睇高左我(雖然我都係睇唔起時下有d所謂旅遊書既旅遊書),寫書,真係有料至得架﹗

而且,當有負擔咁去旅行時,性質已經唔同左,雖然仍然係旅行,但多左份責任,無咁爽囉(可能收錢時好爽)﹗

2 則留言:

  1. Lonely planet writer? Chinese or English? Try it again! If you become a LP writer, I am very proud of getting to know you.
    [版主回覆01/09/2011 20:25:00]中文,算啦﹗

    回覆刪除
  2. "第一次嘗試投左稿無人登" <---即係不嬲投都有得登la! 咁都係一次姐....YO! 使乜失望~
    D fd都有叫我出書, 但...儍la, 呢個世界唔係去得journey多就寫得書ga ma, 我唔夠班又冇時間, 行事隨心又唔鍾意俾野綁住, 有時間都拎尼plan第個journey la!
    係呀係呀! 去旅行理應好free ga ma! 成日要掛住交差, 太沉重! 返來又要趕住交稿, 咁就真係咩野樂趣都冇晒!
    我7月去Australia個journal都未得閒寫呀...如果要我交稿的話, 真係乞米lor
     
    [版主回覆01/13/2011 19:39:00]完全同意﹗無野補充﹗

    回覆刪除