2011年1月24日 星期一

重回舊地

呢幾日返左舊校代課,雖然都係返工,但係同以前就好唔同喇,首先係工作量少好多啦,其次係心情輕鬆左。


入到教員室(唔係我坐開果個啦),D同事無咩反應,我明架,我同呢邊D同事又唔係熟,仲成日黑口黑面咁,哈哈,反而D校工就好熱情呀,我以前對佢地都好好禮貌架﹗


而學生呢,聽得最多既係「好耐無見」,然後係「依﹗miss你返左黎呀?開番家政啦﹗」,仲有「你做咩唔教呀?宜家我都唔知佢(宜家教佢既老師)講咩,都唔明既﹗」


有同事問我有無學生搵我聚舊,我教初中咋,唔係高中,D細路邊有咩聚唔聚舊吖,況且,我教緊既時間都唔鍾意同D學生太close,咁多年黎,熟既學生數埋都無十個,有人或者覺得有好多學生朋友好開心,但我唔會囉,所以,到宜家都係「老師」同「學生」既關係。


有幾個熟少少既學生有上我個blog或者add左fb,但係,其實,我都唔係好想架。其實,我真係唔係好啱響香港做老師啩,因為,我只喜歡上課教書。


1 則留言:

  1. support you,miss!
    [版主回覆03/10/2011 08:14:00]thanks! :)

    回覆刪除