2011年1月24日 星期一

幾堂堆落既畫作

好耐無放D畫上黎,已經畫左好幾幅喇﹗


呢幅蜘蛛唔難畫,最難係個網,我畫第二幅時仲肉酸過第一幅。呢幅係第一幅。


呢幅虹畫菊花同埋大黃蜂,畫得唔好,菊花既花瓣太尖,隻蜂未掌握到D細緻位。
呢幅畫麻雀,好難畫。我返屋企仲畫多左兩隻架,但係老師又話呢度唔得,又話果度唔得。唉﹗


呢幅畫海棠,好易畫,老師話無咩問題。


覺得老師畫既畫係靚,但係佢好似唔係好識教咁,好多時都係等我地畫錯左先出聲,連D好基本要知既野都無清楚講。然後,我報左一個好平好平既畫班,上堂時無得畫既,只有睇老師示範,同埋睇同學D功課,返屋企自己畫。


呢個老師畫得好慢,一筆一筆講清楚,我覺得OK喎﹗



第一堂畫烏雞仔,我自己好滿意,老師都話好好。當然啦,呢個老師既要求似乎係無咁高既﹗


沒有留言:

張貼留言