2010年7月25日 星期日

Toy Story 3

第一、二集我都有睇,不過,今集最好睇﹗


今集都係講一班玩具既冒險故事啦,不過重點響被離棄同離棄上面。玩具主人長大左,自己就唔會再玩玩具,但係,點樣處置d玩具先至係最上策呢?點樣先至會令玩具既本身價值響番度呢?被離棄所產生既負面情緒既破壞力又有幾強呢?


玩具既主人本身就唔想放棄d玩具,但係隨住時間過去,人會變,包括人既需要都會變。新買番黎既玩具d細路通常都唔肯同人share,但玩得兩吓放左響櫃底不見天日;細個時當寶既玩具,大個左會當垃圾。唔好話d細路對玩具係咁啦,成年人對人都係咁啦﹗


大佬熊人因為被離棄,所以變左奸角,後來講到d手下變番忠,改邪歸正,我就覺得班手下本身就係奸架啦,唔會無左個大佬就變番好玩具呀﹗


睇呢套戲意外地令我諗起湊大我既婆婆,d玩具就好似代表左佢咁。曾經一齊生活過,感情一定好好架,到必須要分別時,就算唔捨得都要分開,關鍵係響分開之前有無好好地尊重佢,令佢離開得舒舒服服,開開心心﹗估唔到卡通片都咁感人﹗


*所以,我唔明白點解咁多阿媽唔俾心機湊自己d小朋友,有d經濟上有能力既媽媽都係寧願返工,請個菲傭姐姐就算數。細路仔係要陪架,佢雖然只當工人姐姐係工人,但係人係有感情架,你三兩年就換一個工人,即係培養緊個小朋友「無情」囉,細路仔細個時,邊個同佢相處得最多,影響就最大,感情亦最深,現代媽媽真係唔明?


我記得張國榮有個六姐囉﹗


2 則留言:

  1. Good movie! Have you watched the movie, Tungshan Earthquake?
    [版主回覆08/10/2010 19:25:00]你去完旅行返黎喇?我無睇呢套呀,太煽情。

    回覆刪除
  2. How about my trip? Very cold! Very strong wind! Very tough! Very far away! But Easter island is worth visiting! There are many moais in the ilsand! Very cute! But what I enjoy the most is the relaxing atmosphere of South Pacific Island.
    You've got a long vacation. Why not travel the South America for a year? Please don't excuse yourself by saying that I have no money!
    生命在乎踏出第一步!
     
     
    [版主回覆08/10/2010 22:05:00]我唔鍾意一個人去旅行,所以要等我搵到伴先可以起行,而且,流浪式既旅行未必啱我,人生唔係只係為左旅行既,旅行只係一個小topic黎架啫﹗除左南美,世界仲有好多地方值得去,祖國我都未去晒﹗至於錢,有錢可以去旅行,無錢都可以去旅行,去唔到旅行往往唔係因為錢囉﹗

    回覆刪除