2010年7月5日 星期一

周澄非勇敢

太陽報報道,周澄承認自己曾因情傷而做過舞小姐,否認作過任何性交易,有人認為她肯承認是勇敢。


對不起,真的不敢苟同。首先,如果一個女孩跟男友鬧翻而意氣用事當上舞小姐,我覺得這位小姐絕對是幼稚和任性;第二,當舞小姐的話,或多或少都會被男人「毛手毛腳」,如果一位小姐肯任人非禮的話,她跟本不自愛,不自重,亦沒有應有的道德概念;第三,她不斷否認自己賣身,但是,任人撫摸跟「被他人進入身體」,對於一個成年人來說,只是程度上而已,都是出賣身體,又,如果周小姐認為舞小姐是一種職業而已,那麼,賣淫也是一種職業吧,為何要堅決澄清呢?﹗最後,如果小偷偷竊完後,大聲承認自己偷東西了,是為了發洩啊,這樣,你會讚他勇敢嗎?


現今的社會究竟發生了什麼問題呢?我們的道德標準往哪裡去了?大家似乎是非不分,本末倒置,笑貧不笑娼,做任何事都以自己為出發點,什麼都是「我想」、「我要」、「我要求」......,從沒有想一想自己的事,除了自己外,還影響著其他人。周小姐計劃當舞小姐前,有沒有想過父母呢?試問有哪位父母不介意自己的女兒任人侮辱呢?周小姐正展示著一個極壞的示範,思想不成熟的青少年正被她涂毒。


雖然,有沒有當過舞小姐或賣淫跟爭取民主並沒有直接關係,但我寧願這個故事是這樣的:周澄小姐已屆中年,承認年少氣盛,錯誤地當過短期的舞小姐,後悔不已,雖然這也是人生經歷的一種,但絕對不應該去體驗;雖然舞小姐只是一種職業而已,但並不是種隨便踏足的職業。她呼籲女孩子應愛惜並尊重自己的身體,要賺錢應靠勞力、腦力或努力,絕非靠賣身,而且做事應三思而行,不應任意妄為。她承諾會認真對待爭取民主一事,絕不會跟當舞小姐一事一樣,表現幼稚任性,不顧後果。


7 則留言:

  1. 不過...我們的社會事實上又真係愈來愈 反智 ...話唔定....明天可能又有另一名更出位的年輕人站出來高呼....「我係殺死咗人...咁至 爆 .....咁至係人生體驗.....唔殺死過人又點知殺人原來有幾錯... 」
    [版主回覆07/06/2010 08:08:00]同意,呢個世界已經癲左﹗

    回覆刪除
  2. 如果她不預先發表自己做雞,將來給人發現後更難解脫,雞即是雞,天生雞格,做個民主雞好型

    回覆刪除
  3. 剛看了今日最新一期東周刊的進一步披露事件...更感事件不要糾纏在性工作者是否適宜從政來轉移視線....而是從政者個人誠信、對敏感事件的選擇性坦白、言不由衷、死撐及偽裝等。
    事件爆出後周澄才說...大家放低小民主女神是純情大學生的幻想吧...她從沒SELL純情...那為何數月前...即被封神的DAY ONE不講清楚呢?.一直都不否認這高帽即是很受落吧....直到如今又用來嘲笑無知大眾。
    這人是否正正代表了當下的80後?
    [版主回覆07/07/2010 08:24:00]佢只係不斷幫自己搵藉口,而方法無所不用其極,只顧自己得益,其實無人話過民主女神一定係純情呀,不過代表得民主既,應該係正直善良,思想成熟理性理智之嘛。佢仲係咁樣,更加表示佢根本仲係唔明白自己既問題響邊。

    回覆刪除
  4. 多謝來訪,妳的 blog 寫得很用心呢,希望以後有機會多作交流。
    [版主回覆07/07/2010 17:47:00]謝謝,你的文章也寫得很有見地。

    回覆刪除
  5. http://telling123.xanga.com/729476142/%e5%91%a8%e6%be%84%e7%9a%84%e5%85%ab%e5%ad%97%ef%bc%8c%e5%ae%98%e6%ae%ba%e6%b7%b7%e9%9b%9c/

    回覆刪除
  6. 好心你地啲大人唔好咁偽善啦,0靚模寫真又話人地係咸書,女仔援交又話人地壞,周澄賣淫又批評佢唔啱,但係今日夠爆咗單男教師搵幾個男童援交既新聞啦,咁又點先?你地唔好咁"背"啦,而家已經係自由社會,好多女仔都援交搵快錢黎換新手機電腦同名牌架啦,如果呢樣嘢係好普遍既,社會係應該包害同接受我地架囉。
    [版主回覆07/09/2010 08:33:00]宜家無人話過做壞事既人一定唔會係成年人或者有知識既人又或者響社會上有地位既人。男教師搵幾個男童援交當然唔啱啦,但係同周澄既問題又有咩衝突呢?邏輯上,男教師同周澄都係有知識有身份既人,佢地都同樣地做緊d唔合禮教既野囉。又,咩叫偽善呢?所有年齡階層,甚至任何人都有人會犯錯,阿甲批評阿乙,咁阿丙犯錯,就無人係偽善?周小姐自己犯錯又不斷用美麗既糖衣去包裝就叫偽善喇﹗
    另外,唔係所有響社會上流行同普遍既野我地都要接受既,自由社會唔係咁樣演繹架﹗
    以上文字,唔係想同你對立,而係好想幫你搞清楚你既概念,你既立場係錯晒架,如果所有人都好似你咁諗,豈不是當成街都係賊既時候,我地都唔應該去拉佢地,由得d賊去打劫你,你都話「我要包容同接受佢地囉,因為打劫係好普遍既情況啦」?
    多謝你回應,但你卻令我很擔心呢個社會既新一代究竟發生左咩問題呀﹗

    回覆刪除
  7. 我都係80後呀, 但我接受唔到" 條氣唔順既80後 " 所講0既野, "道德淪亡呀!!始終文化唔同, 日本有水著女星, 有AV, 大行其道, 連其他地方包括本土都吹捧, 而香港版的水著女星, 舊時只出現於用膠袋包著的雜誌, 或是報張的男極圈, 不過近年出現到電視, 報紙C1, 甚至可以近距離接觸有商場show, 書展, 動漫節等等, 用肉體賺錢, 愈露愈多, 仲要強調健康的性感! 總之, 唔可以因為某些事情"普及化"就要去包容, 仲要睇下件事會唔會過左道德底線
    [版主回覆07/11/2010 08:46:00]完全同意你既睇法﹗

    回覆刪除