2010年7月18日 星期日

借來的studio

我呢條窮鬼蛇,邊鬼度有能力自己整個studio呀,但係,我d朋友有吖嘛﹗


尋日,約左studio主人入去佢間又大又靚又舒服既studio坐吓,佢仲俾埋keys過我地,叫我地有時間自己入去玩,有咁大方慷慨既朋友,我當然唔介紹做菠蘿雞啦﹗雖然,都預左唔會成日入去架喇,但係有個地方專心畫野,真係唔錯喎﹗


好齊備既畫具
好舒適既coffee corner
好骨子既雜物架
好悠閒既leisure corner
響studio門口向外望


遠望八仙嶺


廿幾年前,我就係響呢度學獨木舟,仲識左一班玩到宜家既朋友。廿幾年後,重遊舊地﹗桃花沒依舊,人面亦全非lu﹗


泥灘一景


細膽既紫蟹仔


呢度有艇同獨木舟租架﹗
蟹仔出黎啦﹗



咁啱之前一晚上堂時幅畫未畫晒,又咁啱放左響車度唔記得攞返屋企,所以就開吓工囉﹗


沒有留言:

張貼留言