2010年7月25日 星期日

送別禮物

退休喇﹗退休喇﹗


同事歡送我既禮物,係一個好實用既焗爐:



仲有中文科阿頭送既自製鎖匙扣,好靚呀﹗


仲有分別來自三組好朋友送既心意卡。


多謝咁多位同事﹗你地要繼續頂住呀﹗我知好難頂,不過,為左份糧(為第二d野既話,走得架lu喎),頂硬上啦﹗


講真,辭職,真係好開心,唔洗再響一間管理得不知所謂既學校度過日子,有d似放監。但係,有d朋友話:你理得佢點管唧,咪鬼理佢,教完書改完簿咪放工囉﹗


哈哈﹗我唔得,攞黎賤﹗


比較熟既同事好早就已經知我唔想做架喇,大家有晒心理準備我會離開;其他同事呢,有d就算共事左十幾年,都無祝福一句,哈哈,鬼叫我平時鬼咁有性格咩,對住d我唔like既人時,就算唔得罪人都經常黑面;至於學生呢,我不嬲都唔講私事既,無通知任何一個學生,不過當然亦一定有同事爆響口啦,聽到我走既消息,最開心既莫過於d成日死蛇懶鱔又經常俾我串俾我鬧到八彩既學生啦﹗


今次提早收工,真係要多謝果位林校長,響佢既迫逼下,我都唔洗食藥或者住醫院,真幸運;另外亦都要多謝另一位校長啦,我家陣去旅行唔洗申請,幾時去都得,幾好呀,上次令佢要響佢d熟既下屬面前歪曲事實,將我變成傻瓜,搞到我唔見千幾銀,真係難為佢喇﹗


當然,最真心想多謝既係路人甲啦,佢一直響任何一方面都支持我,俾我好多好好既意見,多謝晒﹗


沒有留言:

張貼留言