2010年7月25日 星期日

生日cookies

星期六,英國個姨甥女話想幫阿paul同david哥仲有英國肥師奶搞生日會,姨甥女叫我整蛋糕,呀~~~~我都想整,但係咩用具都無,間家政室又俾人拆左,所以拒絕左佢喇﹗但係,有咩野可以整到呢?


諗吓諗吓,路人甲個細妹send左個sms俾我,話路人甲媽咪星期六生日,想一齊食餐生日飯,咁就麻煩喇﹗


結果,我整左好多cookies,叫路人甲拎去食生日飯,我就返david哥屋企開生日會,搞掂﹗


之但係,咩用具都無,得個焗爐,唯有整住d簡易版cookies先啦﹗


牛油50g,糖50g,搞成漿狀


加一茶匙發粉,另外可加綠茶粉或朱古力粉


加埋麵粉100g,拌勻成粉糰,分幾份,放入焗爐焗10分鐘
搞掂


完成





響深水埗買左d袋仔,禮物盒呀,整靚d,送俾人。路人甲成日話我d野好食,不過唔肯包裝,唔夠色香味俱全,今次無野講lu卦﹗



味道方面,路人甲話:好鬆脆(剛出爐時),甜道唔錯,牛油唔夠香,有d似光蘇餅(我頂﹗)。阿paul話:好香好有蛋香。阿david哥話:好味﹗


其他人呢,因為生日會勁多蛋糕,又食得好飽,無人食我d cookies,唉﹗路人甲果邊呢,佢媽咪拎左cookies返屋企,未有答案﹗


1 則留言:

  1. D盒盒好靚喎~Jusco10蚊店買係咪?
    [版主回覆07/26/2010 13:59:00]呢幾個響深水埗間尋寶城買既,平少少,Jusco十蚊店都有,無咁靚,無論大細都係十蚊。

    回覆刪除