2010年7月22日 星期四

第二次深水埗exploration

今朝一早去左睇toy story 3,超正﹗然後就去左深水埗。


以前成日陪路人甲黎深水埗,但係都係局限於鴨察街、黃金同高登。今次,係呢兩個星期內第二次黎深水埗探索。上次係約左個靚靚ex實習老師一齊去做decoupage,我見未夠鐘就一條友周圍走,響汝州街行左個圈,買左少少野,俾巴基斯坦男人撩左幾次﹗今次同路人甲行福榮街睇玩具。


深水埗,真係好多寶架,睇到我地兩個不知幾高興﹗其中一間叫「黃記尋寶城」,係一間夜冷鋪,即係我同路人甲好鍾意行既窮人鋪頭。一行入去就聽到有收音機響度播歌,開頭以為CR2又玩野,播d鬼五馬六既歌,點知,聽清楚,係唱緊尋寶城呀,係老細自己錄架,唱完之後仲要有五種語言(中、英、普、印巴、菲)呼籲顧客唔好掉垃圾呀﹗超頂癮﹗


行吓行吓,行到黑雨,被迫搵地方坐,等雨停,經過路人甲冒雨探路,我地揀左呢間好有特色,d野又好食既「公和」。


豆腐花,真係好滑好香。
間鋪,真係好舊好懷舊﹗



你睇路人甲幾心急係咁食﹗
下次路過都要入黎食吓,d煎釀豆腐都好好食架﹗


大雨等極都唔停,唯有去七仔度買把七號遮,打道回府啦,點知經過Jusco十蚊店,又走入去行。哈哈﹗我地真係好鍾意行Jusco十蚊店架,d野好抵,款式又多,好多都好實用,有d仲好有趣添﹗


響Jusco出完血,真係打道回府喇,可惜大埔道山泥傾瀉,等到恐龍都死晒先有小巴。


2 則留言:

  1. 深水埗,我成日去,一去就2-3粒鐘,不過都只係行左兩條街,而次次都洗我成100幾200蚊架~
    [版主回覆07/22/2010 23:13:00]下次一齊行﹗

    回覆刪除
  2. Great fun ^^
    [版主回覆07/23/2010 10:54:00]yes, very interesting place!

    回覆刪除