2011年8月29日 星期一

Wales之旅--Brecon Beacons National Park(1)

29/8/2011 星期二  第二天  Brecon Beacons National Park


今朝,兩條魔怪唔肯起身,搞到九點至起程,十一點至到Brecon Beacons National Park 既B & B,呢晚唔平呀,£30一個人一晚架﹗




本來諗住去行吓河邊同踩單車,但係B & B個老闆介紹我地去個multi-activity center度玩,都好多野玩架,之前我地都有上網揾吓邊度有野玩,呢度應該係我地揾過既,但當時見唔有sky trek,而呢一刻當我見到sky trek呢個活動時,立即介紹兩位大帝一齊去玩啦﹗


我地十二點到達,而活動係一點半至開始,所以就picnic一下。見到後面果兩支野嗎?我地後來就由中間個platform爬上去最高個platform,對於我呢個畏高仔黎講,真係嚇到賴屎呀﹗


又周圍影吓相,風景好靚架,可惜天陰陰,不過,呢個時間,無落雨已經好俾面喇﹗我黎左英國咁多日,未試過有一日係由早好天到晚架﹗




又玩吓波子棋


一點半,開波,首先響低d既位置玩吓先


呢度唔係最高,但係都已經好高


玩完一輪,行左上山腰,玩更高既platform


 



呢個咁大型既繩綱,係俾小朋友玩架


由中間個platform爬上最高既platform時,雖然有人做belayer,但係我都係嚇到腳軟

玩到四點,14個platform,3公里長,£25,唔貴啦﹗


玩完再去Llangorse lake行左一陣





粉藍+粉紅=粉樣



六點,返B&B煮飯食喇﹗


沒有留言:

張貼留言