2011年8月22日 星期一

Scotland之旅--開始落雨

10/8/2011    Liverpool---Lake District(Windermere)  星期三


0930出發,首先去Manchester United既球場,雖然我唔係球迷,不過一場黎到,點都要到一到啦﹗我只係響球場門口同埋間shop行左一陣,就已經見到好幾批中國人,真係咁多中國球迷?﹗




行完一輪,就開車去左Liverpool,一去到就落雨又大風,好彩我係去睇The Beatles Story,室內,唔受影響。Beatles對於我黎講,太遙遠,而且好多都係展板,介紹既又係audio guide,好多都聽唔明,都怪自己讀得書少啦﹗我覺得入場費好貴(£12.95),可能唔係我既年代,我又唔係fans啦﹗




Albert Dock包括左好多景點



行左兩個幾鐘,出門口時發現對面馬路有Landrover experience,都幾有趣﹗




呢隻yellow duckmarine係The Beatles既飲歌黎架,出水能行,入水能游,坐一次£9.95



1430開車去Lake District,響車食左d野,d雨都未停過,時大時小,坐到1700至到Windermere,呢晚住B&B (Greenriggs),一間唔錯既旅館,行去Bowness都只係半個鐘。



Settle down之後就去左Bowness湖邊既Lake View食野,好平又好食,抵﹗

本來想行吓,但有少少雨,d鋪頭又收左d,於是決定食飽就上酒店上吓網(呢間免費上網),休息吓﹗


温馨提示:


Greenriggs B&B £88一晚(family room),包豐富早餐



沒有留言:

張貼留言