2011年8月22日 星期一

Scotland之旅--煙雨湖區

11/8/2011  Lake District (Windermere, Bowness, Ambleside)  星期四


0945開始行去Bowness,行左半個鐘頭就到左喇,雖然落住好細既毛毛雨,但沿途都好靚﹗



首先去睇Peter Rabbit (£6),行左一個鐘頭,裡面佈置得好童話,全部跟足書既內容去設計,雖然我唔係書迷,但都睇得好開心﹗



睇完Peter Rabbit,雨完全停左喇,我地去Bowness碼頭坐1200既船去Ambleside(船程半小時),未上船先影下相




上船喇,湖邊既風景好靚




上岸後,跟個地圖響河邊既草地同河堤行左兩個鐘



 



有人玩canoe同kayak呀,我都好想玩呀,下次同路人甲黎要玩一次




行完之後就開始落雨,到1500,我地就去到碼頭既Café食野,等1545既船返Bowness,返到Bowness又行左一陣,至行返上Windermere既B&B,休息左一陣,開車返去Bowness既lake view食飯,因為佢實在太抵食喇﹗


 


温馨提示:


船河有幾種,我地參加左Red Cruise(return£ 9.5),詳情可以去到碼頭再參考都未遲


 


沒有留言:

張貼留言